شناسهٔ خبر: 28209928 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

رئيس هيأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولان استان زنجان:

چهارمين مرحله اردوي آمادگي تيم ملي بسكتبال باويلچر بانوان ايران امروز در زنجان به پايان مي‌رسد

مهدي مرادي: حضور چند ملي پوش زنجاني در اردوي تيم ملي و سرمربي زنجاني آن نشان از پيشرفت بالاي اين ورزش در بخش بانوان دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاري برنا از استان زنجان؛ مهدي مرادي با اشاره به اينكه برنامه‌هاي هيأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولان استان زنجان در بخش‌هاي مختلف پيگيري مي‌شود، اظهار كرد: ورزشكاران زنجاني مهياي حضور در مسابقات پاراآسيايي جاكارتاي اندنزي مي‌شوند.
رئيس هيأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به اينكه اردوي آماده سازي تيم ملي بسكتبال با ويلچر بانوان ايران براي حضور در بازي‌هاي آسيايي جاكارتاي اندونزي از چند روز گذشته در زنجان آغاز شد، تصريح كرد: حضور چند ملي پوش زنجاني در اردوي تيم ملي و سرمربي زنجاني آن نشان از پيشرفت بالاي اين ورزش در بخش بانوان دارد.
وي با بيان اينكه اين اردو تا ۲۷ شهريور به سرمربيگري و مربيگري آذر همايون پور و مهري يوسف زاده در مجموعه ورزشي انقلاب ادامه دارد، ابراز كرد: ليلا عباسي، سحر حيدري، ليلا ملكي، رقيه اميري، ثريا نوري از زنجان در اين مرحله از اردوهاي آمادگي حضور دارند.
مرادي در پايان با اشاره به اينكه چهارمين مرحله اردوي آمادگي تيم ملي بسكتبال باويلچر بانوان اعزامي به بازيهاي پاراآسيايي جاكارتا ۲۰۱۸ به ميزباني زنجان برگزار شد، گفت: كاروان ورزشكاران ايراني از چهارم مهرماه در چهار گروه به بازي‌هاي پاراآسيايي اندونزي اعزام خواهند شد.

نظر شما