شناسهٔ خبر: 28209539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جاده های مازندران بارانی ، مه آلود با احتمال ریزش سنگ

پلیس راه مازندران: با توجه به بارش شدید باران در جاده‌های مازندران و احتمال ریزش سنگ در جاده های هراز و چالوس، رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد خودرو‌ها در محور کندوان محدوده مکارود از جنوب به شمال و محور کیاسر محدوده امره تا شکتا نیمه سنگین است، گفت: تردد خودرو‌ها در سایر محور‌های مازندران عادی اما پرحجم است.
سرهنگ قدمی افزود: با توجه به بارش باران که از عصر امروز به صورت سیلابی آغاز شد سطح همه جاده‌های استان خیس و لغزنده است.
اقامت در مسیل ها ممنوع
رئیس پلیس راه مازندران احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و کندوان باتوجه به بارش‌ها را دور از انتظار ندانست و از مسافران خواست از اقامت در مسیل‌ها و مناطق مستعد رانش و ریزش سنگ خودداری کنند.
محدودیت ترافیکی
سرهنگ قدمی گفت: با توجه به حجم مسافران ورودی به مازندران محدودیت‌های ترافیکی همانند گذشته در حال اجرا است و بر اساس آن تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت هشت تا ۲۴ فردا و جمعه از محور سوادکوه ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت بجز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ فردا و جمعه و همچنین از ساعت ۱۲ روز شنبه تا دو بامداد روز یک‌شنبه از محور هراز ممنوع خواهد بود.
وی با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۲ روز جمعه تا دو بامداد روز شنبه از رودهن به سمت شمال ممنوع خواهد شد، گفت: این ممنوعیت از ساعت ۱۶ روز شنبه تا دو بامداد روز یک‌شنبه نیز از رودهن به سمت شمال اعمال خواهد شد.
قدمی گفت: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه تا ساعت دو بامداد روز شنبه و از ساعت ۱۵ روز شنبه تا ساعت یک بامداد روز یک‌شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد نیز ممنوع خواهد بود.
مدیریت سفر
رئیس پلیس راه مازندران از مسافران خواست روز‌های جمعه و شنبه را برای بازگشت از سفر انتخاب نکنند.

نظر شما