شناسهٔ خبر: 28209322 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واژگونی خودرو در میامی چهار زخمی برجا گذاشت

شاهرود - ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: شامگاه چهارشنبه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ساندرا در جاده میامی - شاهرود چهارتن را زخمی کرد.

صاحب‌خبر -

ناصر سلمانپور در گفت و گو با ایرنا ، زمان این رویداد را 20 و 28 دقیقه و مکان آن را ابتدای جاده کلاته اسد به سمت شاهرود اعلام کرد.
وی افزود: به محض اطلاع ، کارکنان اورژانس پایگاه میامی - فراش آباد در محل حادثه حضور یافته و خدمات نخستین را ارائه کردند.
سلمانپور گفت: مصدومان برای رسیدگی بیشتر با آمبولانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.
وی همچنین از امداد رسانی به بیماردچار ایست قلبی هم در روز چهارشنبه خبرداد و گفت: خانمی72 ساله ساعت 15 و 42 دقیقه در روستای میقان دچار ایست کامل قلبی شده بود که توسط نیروهای مستقر در پایگاه پشت بسطام با استفاده صحیح وبموقع از تجهیزات احیاء وباعلائم حیاتی پایدار تحویل بیمارستان امام حسین (ع) شد.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با 40 کارشناس در 15 پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.
7358/6167

نظر شما