شناسهٔ خبر: 28209126 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

بازی Transference با تریلری جدید منتشر شد

پس از دموی کوتاهی که در رویداد گیمزکام برای بازی Transference منتشر شد، این‌بار نوبت به نسخه کامل و اصلی رسیده است تا شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) آن را در اختیار هواداران قرار دهد. تریلر زمان عرضه این عنوان را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

صاحب‌خبر -
بازی Transference با تریلری جدید منتشر شد

پس از دموی کوتاهی که در رویداد گیمزکام برای بازی Transference منتشر شد، این‌بار نوبت به نسخه کامل و اصلی رسیده است تا شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) آن را در اختیار هواداران قرار دهد. تریلر زمان عرضه این عنوان را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

Transference روایتگر داستان دانشمندی است که یک نسخه دیجیتالی شبیه‌سازی شده از خانواده خود را در شبکه کامپیوتری آپلود می‌کند اما این آزمایش به مشکل جدی برخورده و شخصیت شما به عنوان بازیباز که از بیماری PTSD رنج می‌برد، در مخمصه این شبکه گرفتار شده‌ است. برای پیشروی در بازی، شما با معما‌های گوناگونی برخورد خواهید کرد که باید آنها را حل کنید تا خاطرات به هم ریخته ذهن خود را درست کنید.

برای تجربه Transference به صورت واقعیت مجازی، شما می‌توانید از هدست‌های آکیولس ریفت، اچ‌تی‌سی وایو و یا پلی‌استیشن وی‌آر استفاده کنید. اگر هم به تمایلی به نسخه واقعیت مجازی ندارید نسخه‌های رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ نیز موجود هستند.

دانلود تریلر

نظر شما