شناسهٔ خبر: 28208653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمریکا در تمام فعالیت هایی که در منطقه برنامه ریزی کرده شکست خورده است

جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: آمریکا در تمام فعالیت هایی که در منطقه برنامه ریزی کرده شکست خورده و از امنیت رژیم صهیونیستی که به خطر افتاده و جبهه مقاومت تا مرزهای آنها جلو رفته واهمه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی فدا جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان  در آیین یادواره شهدای اسلام آباد این شهرستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا و نهضت عاشورای حسینی است و مردم با الگو پذیری از این حادثه تاریخی بر کفر و طاغوت پیروز شدند.

وی افزود: مردم بصیر و فداکار ایران در ابتدای انقلاب در سخت ترین شرایط آغاز جنگ، با توجه به مشکلات فراوان، ‌کمبود امکانات و تجهیزات و وجود گروه های منافقان و حادثه های تروریستی در مقابل استکبار و ظلم ایستادند و امروز نیز با وجود سختی و مشکلات و تحریم های اقتصادی و مالی ثابت قدم مانده اند و از خون شهدا و دستاورد بزرگ خود یعنی انقلاب حفاظت و پاسداری می کنند.

وی گفت:‌ آمریکا در تمام فعالیت هایی که در منطقه برنامه ریزی کرده شکست خورده و از امنیت رژیم صهیونیستی که به خطر افتاده و جبهه مقاومت تا مرزهای آنها جلو رفته  واهمه دارد و از اتحاد کشورهای اسلامی و تقویت جبهه مقاومت در جهان ترس دارد و بدنبال تفرقه بین کشورهای اسلامی است.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: استکبار جهانی به ویژه آمریکا به دنبال سوء استفاده از هر فعالیت، برنامه و مطالبه مردمی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است و با فشارها و تحریم های اقتصادی که برخی از آن نشات گرفته از سوء مدیریت بوده به دنبال ایجاد جنگ روانی وسیع و گسترده برای ضربه به ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران است.

گفتنی است نوزدهمین یادواره شهدای محله اسلام آباد در جوار گلزار شهدا و باغ موزه دفاع مقدس اسلام آباد برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

برگزاری یادواره شهدای اسلام آبادبرخوار

 

برچسب‌ها:

نظر شما