شناسهٔ خبر: 28208416 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه جوادالائمه :

مدیران ناکارآمد و غیر مردمی ستون پنجم دشمنند/ ایستادگی و مقاومت روح انقلاب اسلامی است

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید حسن مرتضوی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به مولفه‌های ماندگاری دفاع مقدس در بین اذهان عمومی مردم دنیا گفت : عمل به وظیفه و نشر ارزش های انسانی و اسلامی  و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان و مقابله با هرگونه تجاوز و تعددی  و نظام سلطه و استکبار و تسلیم نشدن در برابر آنها باعث شد این دفاع ماندگار شود.

مرتضوی با بیان اینکه ما در دفاع مقدس شعار هیهات من الذّله را عینت بخشیدیم افزود: حفظ وحدت و یکپارچگی و پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی بود که هم اکنون نیز باید رمز های موفقیت را باز خوانی و عملیاتی کنیم .

سردار مرتضوی تاکید کرد: امروز در شرایطی هستیم که بایستی قدرت و اقتدار نظام به درستی در جامعه تبیین شود و نباید تحت تاثیر فضاسازی های دشمن در فضای مجازی قرار بگیریم و این اقدام نیازمند همکاری رسانه ها است چراکه استکبار با همکاری منافقین یک هزار و پانصد نفر مسلط به فضای مجازی را برای تطهیر چهره رژیم منحوس پهلوی و تخریب نظام بکار گرفته است .

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: علی رغم میل باطنی دشمنان با صلابت و اقتدار شعار " توانستیم " را مطرح کردیم و مقام معظم رهبری نیز در یک جمله حکیمانه فرمودند قدرت ایران اسلامی 40 برابر شده و این یعنی چه در دوران دفاع مقدس که مقابل 42 کشور ایستادیم  و چه در طول عمر انقلاب با اتکا به توان داخل توانستیم شرایطی را فراهم کنیم که به شکست دشمن  و جبهه استکبار منجر شود.

وی تاکید کرد: اینکه بعد از چهار دهه از عمر نظام مورد توجه همه جهانیان قرار گرفته ایم و توانسته ایم مقابله با استکبار جهانی را در همه گستره جغرافیایی توسعه دهیم همه ریشه در دفاع مقدس دارد.

مرتضوی افزود: انقلاب اسلامی ما پایان ناپذیر است  و حرکت روبه جلو،جهاد،ایستادگی،مبارزه و مقاومت روح این انقلاب است و اگر این مفاهیم کمرنگ شود روز شکست ما و پیروزی دشمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر بناست مبارزه مستمر و دائمی و تاثیر گذار نسبت به نظام سلطه داشته باشیم باید روح خدمتگزاری را در خودمان تقویت کنیم و فاصله مسئولین با مردم باید کم شود گفت: مسئولین باید با یک مشی انقلابی خدمتگزاری خودشان را به مردم اثبات کنند.

مرتضوی افزود: صبوری مردم،همراهی و مقاومت آنها باعث موفقیت می شود و دلسوزی  و ساده زیستی و درک مشکلات مردم و حرکت جهادی از سوی مسولین بعنوان یک تاکتیک و راهبرد برای مقابله با نظام سلطه است.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اصابت موشک های جمهوری اسلامی ایران به مقر ضد انقلاب ها در کردستان عراق و کشته شدن تعداد زیادی از سرکردگان آن ها را پاسخی دندان شکن به هر تحرکی علیه نظام دانست و گفت: این یعنی دشمنان بدانند پاسخ ترقه را با موشک خواهیم داد.

مرتضوی با بیان اینکه هرچند در حال حاضر شرایط سخت و پیچیده است اما امید به آینده داریم  افزود: کشور تمام مولفه‌های یک اقتصاد پویا اعم از نیروی کارآمد، نقدینگی، مواد اولیه، علم و تکنولوژی را دارد و تنها مشکل شرایط کنونی کشور نبود مدیران جهادی و انقلابی در پستهای مختلف مدیریتی کشور است؛مردم انتظار دارند تا مدیران با روحیه انقلابی و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، مشکلات کشور را مرتفع کنند .

سردار مرتضوی با بیان اینکه اگر در دوران دفاع مقدس از برخی ستون پنجمی ها آسیب می دیدیم امروز هم اگر مدیری به عنوان عنصری ناکارآمد و غیر مردمی بر کرسی خدمت تکیه زند در حکم همان ستون پنجم تلقی می شود گفت: چراکه امروز در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و مدیری که سرناسازگاری و عدم همراهی داشته باشد حکم ستون پنجم دشمن را دارد.

 

نظر شما