شناسهٔ خبر: 28208126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زادگاه خلبان شهید شیرودی میزبان 2 شهید گمنام شد

نوشهر - ایرنا - همزمان با تاسوعای حسینی ، پیکر مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس روز چهارشنبه با حضور جمع کثیری از عزاداران در پارک شهرداری شهر شیرود از توابع شهرستان تنکابن در خانه ابدیشان به خاک سپرده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، شهر شیرود زادگاه سرلشکر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی ، عقاب تیز پرواز و مالک اشتر دوران دفاع مقدس امروز میزبان دو شهید گمنام هشت سال جنگ تحمیلی بود.
امروز دوستداران امام (ره) و رهبری ، انقلاب و شیرودی ها آمده بودند تا با حضور پرشور خود در آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس ، یک بار دیگر به جهانیان ثابت کنند که ذره ای از آرمان های والای انقلاب اسلامی که همانا پیروی از خط ولایت و راه شهدا است ، کوتاه نیامده اند .
مردم سیاه پوش و عزادار حسینی در روز تاسوعای حسینی به یزیدیان زمان نشان دادند که خون شهدای این سرزمین تا زمان ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) جاوید خواهد ماند .
در این آیین باشکوه که با عزاداری سرور و سالار شهیدان همراه بود ، مردم و مسئولان با بصیرت تنکابن و بویژه شهر شیرود با حزن و اندوه پیکر مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس را تا پارک شهرداری این شهر تشییع کردند.
پیکر مطهر دو شهید گمنام 21 و 25 ساله هم که در عملیات‌های کربلای 4 و 6 به شهادت رسیده بودند روز گذشته پس از تشییع از مصلی شهید بهشتی در جایگاه ابدیشان در پارک مادر تنکابن به خاک سپرده شد.
مازندران پیش از این هم میزبان 295 شهید گمنام بود که پیکرهای پاکشان در 104 نقطه استان به خاک سپرده شد.
مردم مازندران تاکنون بیش از 10 هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده اند.
شهرستان 165 هزار نفری تنکابن با تقدیم 562 شهید در غرب مازندران واقع است.
/1602/7513/1654

نظر شما