شناسهٔ خبر: 28207905 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

نیمار دیگر اعتبار ندارد!

امیر دریکوند / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | نیمار جز سود تبلیغاتی تا به امروز چه چیزی را نصیب باشگاه در حسرت قهرمانی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کرده است؟ آیا او به درستی مورد انتقاد قرار می گیرد؟ یا سیل انتقادات علیه او ناعادلانه است؟

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - نیمار شب گذشته در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باز هم شاهد شکست ناباورانه پاری سن ژرمن بود و چون یک تماشاگر فقط دنبال کننده اتفاقات بود! هرچند که جونیور توماس توخل با آن بازیکن خودخواه و کاملا مبتذل فصل گذشته اونای امری متفاوت است، اما واقعیت این است که او هنوز هم در حد و اندازه های انتظارات نیست!

 

نیمار هنوز متوجه آن نشده است که دریبل در فوتبال امروزی دیگر کارساز نیست و بازی نمایشی سال هاست که منسوخ شده است! لیونل مسی استاد متبحر بازی های نمایشی و چشم نواز دیگر چندین فصل است که چنین سبکی را از بازی خود کنار گذاشته است! اما نیمار همچنان به آن معتقد است و به آن را بی توجه به تاکتیک های تیمی در راس نمایش های خود قرار می دهد.

 

نیمار
نیمار

 

فصل 2018/19 نیز مشخصا همانند فصل گذشته برای نیمار خبر خاصی را در پیش ندارد! او همان بازیکن سربه هوا و خارج از جو رقابت هاست، نیمار حتی در جام جهانی 2018 روسیه نیز به این درک نرسید که باید سرباز سلسائو باشد و به دور از حواشی کارش را به پیش ببرد تا در خیلی از رقابت های حساس این تورنمنت برزیلی ها را در 10 نفره در زمین بازی رها کند.

 

او در دیدار برابر لیورپول آنچنان به بازی نمایشی اصرار داشت که دو مهاجم دیگر پی اس جی رسما قید او را زدند و کارشان را با فاکتور گرفتن جونیور به پیش بردند! شاید اگر سادیو مانه آن جواب دندان شکن را به نیمار نمی داد و او را با دریبل ویرانگرش تخریب شخصیتی نمی کرد این بازیکن برزیلی در زمین بازی دست از رفتار های غیر حرفه ای اش بر نمی داشت!

 

نیمار
نیمار

 

در این ماجرا اما یک تناقض بسیار عجیب وجود دارد! نیمار در موفقیت های پی اس جی هرگز نتوانسته رد پای خود را قرار بدهد یا در روزهای بحرانی در نقش یک ستاره ظاهر شود اما اعداد و آمار به جای مانده از او به هیچ عنوان با این ماجراها سنخیتی ندارد چرا آمار نیمار از زمان حضورش در پاری سن ژرمن فوق العاده است!

 

نیمار
نیمار

 

نیمار در مجموع بازی هایی که از فصل 2017/18 تا به امروز (36 بازی) توانسته است رکورد فوق العاده 34 گل زده و 18 پاس گل را از خود به جای بگذارد که در دنیای امروزی یک آمار فوق العاده محسوب می شود! اما عجیب اینجاست که این آمار فوق العاده هرگز در نمایش های او دیده نشده است و او بازیکنی کاملا معمولی نشان داده است!

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما