شناسهٔ خبر: 28207079 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

4 تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند +برنامه

منبع: فارس

یک تیم کره‌ای، یک تیم ژاپنی به همراه السد قطر و پرسپولیس ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، آخرین دیدار از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های چونبوک موتورز و سوان سامسونگ کره جنوبی پیگیری شد.


بازی رفت دو تیم در زمین چونبوک با حساب سه بر صفر به سود سوان بلوینگز سامسونگ تمام شده بود اما چونبوک در بازی برگشت دست به کار بزرگی زد و توانست در خانه سوان سامسونگ در وقت‌های معمول بازی سه گل بزند و همه چیز مساوی شود. چونبوک شانس پیروزی در وقت‌های معمول بازی را هم داشت اما آدریانو مهاجم برزیلی این تیم در دقیقه ۹۰ نتوانست گل چهارم را از روی نقطه پنالتی بزند تا بازی به وقت‌های اضافه و در نهایت پنالتی کشیده شود.


اما کار بزرگ چونبوک در ضربات پنالتی تکمیل نشد و این تیم سوان سامسونگ بود که با حمایت تماشاگردان خودی موفق عمل کرد و توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به عنوان آخرین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کند.


با این حساب تیم‌های پرسپولیس ایران، السد قطر، کاشیما آنتلرز ژاپن و سوان سامسونگ کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی به میدان می‌روند.
 

برنامه مرحله نیمه نهایی
دور رفت
۱۰ مهر

السد قطر - پرسپولیس ایران
۱۱ مهر
کاشیما آنتلرز ژاپن - سوان سامسونگ کره جنوبی
 

دور برگشت
یک آبان

پرسپولیس ایران - السد قطر
دو آبان
سوان سامسونگ کره جنوبی - کاشیما آنتلرز ژاپن

دیدار نهایی نیز روزهای 12 آبان و 19 آبان به ترتیب در شرق و غرب آسیا برگزار خواهد شد. پرسپولیس در صورت صعود به فینال در بازی برگشت نهایی میزبان خواهد بود.

نظر شما