شناسهٔ خبر: 28207069 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

واکنش النجباء نسبت به تحریم های آمریکا بر دو گروه مقاومت اسلامی النجباء و عصائب اهل الحق

خبرگزاری میزان- سخنگوی گروه مقاومت اسلامی جنبش النجباء به ریاست شیخ اکرم الکعبی نسبت به تحریم هایی که قرار است آمریکا بر دو گروه مقاومت اسلامی النجباء و عصائب اهل الحق اعمال کند واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

واکنش النجباء نسبت به تحریم های آمریکا بر دو گروه مقاومت اسلامی النجباء و عصائب اهل الحقبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، هاشم الموسوی در مصاحبه با خبرگزاری المعلومه عراق گفت: النجباء و همه گروه های مقاومت اسلامی در عراق هیچ ارتباطی با واشنگتن ندارند و فاقد هرگونه تعامل تجاری با آمریکا هستند و برهمین اساس سیاست تحریم ها یک گام از پیش شکست خورده است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اقدامات خصمانه آمریکا علیه گروه های مقاومت اسلامی در عراق انتقام از آنها است و این بدلیل پیروزی های چشمگیر علیه گروه های تروریستی متحد آمریکا در سوریه و عراق است.

الموسوی گفت: اعمال تحریم علیه گروه های مقاومت اسلامی بخشی از سلسله سیاست های خصمانه آمریکا علیه ملت عراق از سال 2003 تاکنون است.

براساس آخرین اخبار قرار است کنگره آمریکا امروز چهارشنبه بر النجباء و عصائب اهل الحق (شیخ قیس الخزعلی)  تحریم های جدیدی را اعمال کند.

انتصار الموسوی از فراکسیون الفتح (نزدیک به الحشد الشعبی) در بیانیه ای گفت: تحریم های جدید بخشی از اقدامات انتقام جویانه محور خلیجی – آمریکایی علیه حامیان مقاومت در منطقه است.

وی در واکنش به اقدامات خصمانه آمریکا علیه دو گروه مقاومت اسلامی النجباء و عصائب اهل الحق =عراق گفت: اولویت عراق در مرحله سیاسی پیش رو، تلاش برای اخراج نیروهای آمریکایی از عراق است و مقاومت اسلامی در این کشور و عموم منطقه از حیث سیاسی و عقیدتی بر آمریکا و متحدانش پیروز شده است و رویکرد واشنگتن برای اعمال تحریم بر گروه های مقاومت اسلامی فاقد ارزش بوده و این امر سبب عزم بیشتر این گروه ها در مبارزه با تروریسم می شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما