شناسهٔ خبر: 28206563 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جودو قهرمانی جهان| نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند

R1434/P1435/S3,30/CT1

نمایندگان جودو کشورمان حریفان خود را در سی و دومین دوره مسابقات جهانی جودو شناختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم قرعه‌کشی سی و دومین دوره مسابقات جهانی جودو امروز(چهارشنبه) در باکو آذربایجان برگزار شد و نمایندگان جودو کشورمان حریفان خود را شناختند.

محمد محمدی بریمانلو نماینده وزن 73- کیلوگرم جودو ایران به عنوان نخستین جودوکار کشورمان روز شنبه 31 شهریور ماه کار خود را در گروه D  این وزن آغاز خواهد کرد. بریمانلو در گام نخست به مصاف «کیم چول گوانگ» نفر 108 رنکینگ جهان از کره‌شمالی خواهد رفت. برنده این دیدار در دور دوم به مصاف «ایشن آمانوف» نفر 128 رنکینگ جهان از قرقیزستان خواهد رفت. بریمانملو در حال حاضر در جایگاه 15 رنکینگ وزن 73- کیلوگرم قرار دارد.  در این وزن 82 جودوکار به رقابت خواهند پرداخت.

سعید ملایی نماینده وزن 81- کیلوگرم کشورمان نیز روز یکشنبه اول مهرماه رقابت‌های خود را روی تاتامی باکو آغاز خواهد کرد. ملایی به عنوان نفر نخست رنکینگ این وزن در سید یک رقابت‌ها قرار داردو کار خود را  در گروه  A  پس از استراحت در دور نخست آغاز خواهد کرد. ملایی در دور دوم به مصاف "اتینه برایند" نفر هجدهم رنکینگ جهان از کانادا آغاز خواهد کرد.

ملایی در صورتی برتری در مقابل جودوکار کانادایی با برنده دیدار جودوکارانی از ایسلند و کنگو پیکار خواهد کرد. در این وزن 65 جودوکار به رقابت خواهند پرداخت.

اما جواد محجوب آخرین نماینده جودو ایران رقابت‌ها خود را روز چهارشنبه 4 مهرماه برگزار خواهد کرد. محجوب با جایگاه دهم رنکینگ جهان کار خود را در گروه C پس از استراحت در دور نخست با برنده جودوکارانی از اکوادور و تاجیکستان آغاز خواهد کرد. در این وزن نیز 41 جودوکار به رقابت خواهند پرداخت.

هدایت جودوکاران کشورمان در این مسابقات برعهده محمد منصوری خواهد بود و در کنار او آندره و محسن ذکریا نیز به عنوان مربی حضور خواهند داشت.

سی و دومین دوره مسابقات جهانی با حضور 758 جودوکار از 125 کشور جهان از روز پنجشنبه 29 شهریورماه به مدت 8 روز در سالن ملی ژیمناستیک باکو آذربایجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما