شناسهٔ خبر: 28206262 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

ناگفته های آناهیتا از دوران بردگی‌اش !

صاحب‌خبر -
 دختری به مدت یک سال مانند برده در گروه باند قاچاق زندگی می کرد.
 
، یک زن رومانی در مصاحبه ای گفت که پس از ربوده شدنش از جلوی خانه به بردگی جنسی و بعد همخوابی با هزاران مرد فروخته شد.
 

 
دختر جوان که آنا نام دارد به خبرنگاران گفت که جلوی در ورودی خانه اش توسط چند مرد دزدیده شد و به علت این که از هندزفری استفاده کرده بود متوجه سر و صدا ها نشده و به دلیل ضربه وارد شده به گردنش بیهوش شد.
 
آنا در ادامه گفت: خیلی سخت بود که تهدید به مرگ بشوی و سکوت کنی، آن ها حتی از غیبت خانواده ام و تنها بودن من خبر داشتند و کاملا مشخص بود که با برنامه ریزی قبلی اقدام به ربودن من کردند.
 
2 مرد و یک زن پس از دزدیدنم مرا به فرودگاه لندن بردند و با پاسپورت جعلی مرا از کشور خارج کردند.
 
برای من که یک معلم خصوصی بودم و زندگی آرام و ساده ای داشتم این رفتارها واقعا سخت و زننده بود که مانند یک فاحشه رفتار کنم.
 
دوران بردگی‌ واقعا سختی داشتم به طوری که من مجبور بودم تقریبا هر شب با 20 مرد رابطه جنسی داشته باشم و اگر از این کار ممانعت می کردم به گرسنگی و شکنجه Torture محکوم می شدم، آن ها به من گفته بودند که اگر از دستوراتشان سرپیچی کنم باید تقریبا 100 بادیگاردشان را از نظر جنسی در یک شب سیر کنم و من می دانستم که این یک جنایت Crime است و من توان این کار را ندارم به همین علت رفتارهایشان را تحمل می کردم.
 
تقریبا از ربوده شدن و بردگی‌ام 9 ماهی گذشته بود و من هر بار با اسم های مختلف مانند : ناتالیا، لارا، راشل ، رابی و ... فروخته می شدم و بابت هر بار رابطه‌ام پول هنگفتی نصیب این گروه کثیف می شد.
 
بعد از این که در گروه جا افتادم و تقریبا متوجه همه چیز شدم فهمیدم که با باند قاچاق Contraband انسان و خرید و فروش دختران باکره طرف شدم و هر اشتباه من با مرگ خودم و یا خانواده ام مساوی است.
 
بعد از یک سال فاحشگی فهمیدم که به ایرلند شمالی آمدیم و دختران زیادی مانند من دزدیده و بعد فروخته شده اند.
 
طبق گزارش یکی از خبرنگاران آنا از لو رفتن و از هم پاشیدن این باند خبری موثق ندارد و اعلام کرده است که زمانی که در حال حرکات ناجوری با یک شیخ پولداربوده ماموران پلیس Police سر رسیدند و تعدادی از اعضای باند را دستگیر کردند و طی بازجویی ها توانستند به بقیه اعضای باند تا حدودی دسترسی پیدا کنند.
 
آنا در ادامه گفت که از این که نجات پیدا کرده و به آغوش خانواده اش بازگشته خیلی خوشحال است و معتقد است که آن یک سال مانند جهنمی برایش بوده که خیلی از آرزوهای دخترانه‌اش را از بین برده است.


رکنا

نظر شما