شناسهٔ خبر: 28205300 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تایباد 60 کلاس درس کمبود دارد

محمود آریامنش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 30 درصد فضاهای آموزشی تایباد فرسوده و نیازمند مرمت و بازسازی هستند.وی اظهار داشت: 13 فضای آموزشی

صاحب‌خبر - محمود آریامنش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 30 درصد فضاهای آموزشی تایباد فرسوده و نیازمند مرمت و بازسازی هستند.
وی اظهار داشت: 13 فضای آموزشی با 62 کلاس درس در این شهرستان با پیشرفت 15 تا 90 درصد در حال ساخت است که اتمام آنها 51 میلیارد ریال نیاز دارد.
مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 2 واحد آموزشی در بخش میان ولایت این شهرستان به بهره برداری می رسد.
وی به پروژه های نیمه تمام این شهرستان اشاره کرد و افزود: استخر دانش آموزی از مهمترین پروژه های نیمه تمام این شهرستان است که برای تکمیل نهایی آن 30 میلیارد ریال مورد نیاز است.
وی اظهار داشت: در سال جاری خیرین مدرسه ساز این شهرستان بیش از هشت میلیارد ریال به این نهاد کمک کرده اند.
آریامنش از رشد سه و نیم درصدی ورودی دانش آموزان در این شهرستان خبر داد و گفت: ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی فاقد مدارک هویتی یا مشکوک التابعه یکی از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش تایباد می باشد که تاکنون 800 دانش آموز تبعه خارجی در مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان ثبت نام کرده اند.
وی افزود: 12 کلاس درس در این شهرستان در کانکس برگزار می شود که در این زمینه به کمک های خیرین نیازمندیم.
در سال جدید تحصیلی 25 هزار و 700 دانش آموز این شهرستان در 130 مدرسه مشغول تحصیل می شوند.
شهرستان 120 هزار نفری تایباد در 228 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است.
7494 / 6053
انتهای پیام

نظر شما