شناسهٔ خبر: 28204814 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

زبانه فروشگاهی به صفحه Explore اینستاگرام اضافه شد

صاحب‌خبر -

صفحه Explore اینستاگرام صاحب یک زبانه مخصوص برای فروشگاه ها شده است. زین پس کسب و کارها آسوده‌تر می‌توانند به جذب مشتری در Instagram بپردازند.

 

درست چند مدت مانده به رونمایی از اپلیکیشن فروشگاهی مستقل اینستاگرام ، این شرکت  اپلیکیشن خودش را بیش از پیش تجاری کرد. هفته‌ی جاری این شرکت رسما اعلام کرد که زبانه فروشگاهی را به صفحه Explore اینستاگرام افزوده است که اجازه می‌دهد شما یک فید جداگانه مخصوص فروشندگان را در بالای صفحه مشاهده کنید. به عنوان بخشی از معرفی، اینستاگرام به فروشندگان اجازه می‌دهد تا استیکرهایی را برای نخستین بار به استوری هایشان اضافه کنند تا به مشتریان اجازه دهد تنها با کلیک بر روی کالا در استوری،‌ آن‌ را خریداری کنند.

 

صفحه Explore اینستاگرام ، بهشت کسب و کارها

فروشگاه داری، یکی از فعالیت‌های بسیار محبوب در شبکه اجتماعی موبایلی تحت امر شرکت فیس بوک است. این کمپانی اعلام کرده است که ۹۰ میلیون کاربر در یک ماه بر روی پست‌های مرتبط با فروشگاه‌ها کلیک می‌کنند. بیش از ۲۵ میلیون کسب و کار هم اکنون صاحب یک حساب کاربری اینستاگرام است و ۲ میلیون آن‌ها نیز تبلیغات هستند. حالا صفحه Explore اینستاگرام می‌تواند بستر بهتری را برای کسب و کارها فراهم کند.

 

به همین خاطر است که اینستاگرام به فکر توسعه و انتشار یک اپلیکیشن فروشگاهی مستقل افتاده است تا بتواند مزیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران تجاری خود قرار دهد. البته مشخص نیست چه زمانی این اپلیکیشن به انتشار خواهد رسید. این نکته را هم باید در نظر گفت که همیشه امکان آن وجود داشته است که اینستاگرام در میانه‌ی راه پروژه‌ای را متوقف کرده و به طور کلی آن را از بین می‌برد. با این حال کمپانی اینستاگرام متعهد به بهبود شرایط تجارت الکترونیکی بوده و هست.

 

اینستاگرام قابلیت فروشگاهی را برای نخستین بار در نوامبر ۲۰۱۶ مورد آزمایش خود قرار داد و بهار سال گذشته میلادی بود که آن را در دسترس تمام کاربران خود در سراسر جهان قرار داد. آغاز آزمایش استوری های مخصوص فروشگاهی نیز از ماه ژوئن بوده است.

 

معین کریمی

 

نظر شما