شناسهٔ خبر: 28204424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز تاسوعا در استان سمنان اعلام شد

R41366/P1486/S6,64/CT1

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیر حرکت عزاداران حسینی در شهرهای این استان ویژه روز تاسوعای حسینی خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ موسی بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: این محدودیت‌ها در دو نوبت و هنگام حرکت دسته‌های عزاداری در شهرهای استان سمنان اعمال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نوبت نخست اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت 15 امروز آغاز شده و تا پایان برنامه عزاداری روز تاسوعا ادامه دارد بیان کرد: نوبت دوم اعمال محدودیت‌های ترافیکی نیز از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب آغاز شده و تا پایان برنامه‌های دسته‌روی عزاداران حسینی ادامه می‌یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان با اشاره به مکان‌ها و نحوه اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه تاسوعای حسینی در شهر سمنان افزود: این محدودیت‌ها در دو منطقه سمالی و جنوبی شهر سمنان اعمال می‌شود.

بزرگی اضافه کرد: بر این اساس برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی در محدوده حرکت عزاداران حسینی مناطق شمالی شهر سمنان، خیابان طالقانی، میدان شهدای هفتم تیر، منطقه مخابرات، چهار راه شهربانی، خیابان فردوسی، خیابان شیخ فضل‌الله نوری، نوابیه و محدوده منتهی به میدان ارگ سمنان شامل اعمال محدودیت‌های ترافیکی می‌شود.

به گفته وی، محدودیت‌های ترافیکی برای قسمت جنوبی شهر سمنان نیز در خیابان آستانه، حسینیه اعظم، تکیه همت آباد، محله حاجی شیخ و دیگر محله‌های در مسیر دسته‌روی‌های عزاداران حسینی در روز تاسوعا اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در معابر دیگر شهرهای استان سمنان به مناسبت روز تاسوعا تصریح کرد: در دیگر شهرهای استان سمنان نیز همه معابر منتهی به مسیر دسته‌های عزاداری در روز عاشورا، در ساعت‌های حرکت این دسته‌های عزاداری شامل محدودیت‌های تردد خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظر شما