شناسهٔ خبر: 28204011 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

شرایط مدیریت روستاهای اردستان ساماندهی می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا تاملی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری اردستان بیان کرد: یکی از بدترین حالت های اجرای طرح های عمرانی در روستاها مشاهده می

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا تاملی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری اردستان بیان کرد: یکی از بدترین حالت های اجرای طرح های عمرانی در روستاها مشاهده می شود که منابع محدود موجود نیز با این مدیریت نادرست هدر می رود.
وی با تاکید دوباره بر فاصله گرفتن مسئولان از مسائل سیاسی افزود: شهرستان اردستان به اندازه کافی از این ناحیه آسیب دیده و انتظار می رود مدیران اولویت نخست خود را برطرف کردن مشکلات مردم قرار دهند.
فرماندار اردستان در ادامه با ابراز نارضایتی از عملکرد بانک های این شهرستان در زمینه پیشبرد طرح های سرمایه گذاری عنوان کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در امور ضروری است و طرح های مصوب کارگروه سرمایه گذاری باید از سوی همه دستگاه ها به جد پیگیری شود.
وی مشارکت بیشتر مردم در امور را منجر به ارتقای امنیت پایدار در جامعه دانست و گفت: برای جبران عقب ماندگی های اردستان تلاش بیشتری صورت گیرد و مسئولان پیگیر نامه نگاری ها با مسئولان کشوری و استانی باشند.
فرماندار اردستان از ابلاغ ممنوع شدن گرفتن انتقالی یا ماموریت کارمندان به خارج از این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: فرصت های اشتغال در دستگاه ها از سوی هر شخصی که اشغال شود باید صرف خدمت به مردم این منطقه گردد.
وی با اشاره به عبور 90 کیلومتر از مسیر ترانزیت شمال- جنوب کشور از محدوده شهرستان اردستان گفت: کمبود امکانات در مواقع بحرانی یکی از کاستی هایی می باشد که مجموعه مدیریت بحران باید نسبت به تهیه فهرستی از آنها اقدام کند.
امام جمعه اردستان نیز در ادامه این جلسه گفت: امروز دشمن برای ناراضی کردن مردم فشار زیادی به کشور وارد می کند و به ویژه آمریکا همه تلاش خود را برای ضربه زدن به نظامی اسلامی بکار گرفته است.
حجت الاسلام حسن دهشیری افزود: شیطان بزرگ شمشیر را از رو بسته اما مردم مقاوم ایران فریب توطئه دشمن را نخورده و دست از آرمان های مقدس نظام اسلامی برنخواهند داشت.
وی اضافه کرد: خدمت به مردم عبادت است، مسئولان نباید موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده و در صورت نداشتن توانایی باید با شخصی توانمندتر جایگیزین شوند.
اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام

نظر شما