شناسهٔ خبر: 28203650 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گرانفروشی بیشترین تخلف صنفی در آبادان است

رشید نعمتی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با فروشگاه هایی که برچسب قیمت نداشته و فاکتور فروش ارائه نکنند برخورد می شود. وی همچنین اظهار

صاحب‌خبر - رشید نعمتی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با فروشگاه هایی که برچسب قیمت نداشته و فاکتور فروش ارائه نکنند برخورد می شود.
وی همچنین اظهار داشت:بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت برای کنترل قیمت ها و مقابله با گرانفروشی ماهانه به صورت مرتب از واحدهای صنفی بازرسی می کنند.
نعمتی افزود: در طول ماه به صورت تقریبی 200 الی 300 مورد تخلف صنفی به دلیل گرانفروشی، نداشتن برچسب قیمت و ارائه نکردن فاکتور به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران فروشی و احتکار موارد را از طریق شماره 124 و یا مراجعه حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

** ممنوع بودن صادرات گوشت ، مرغ و ماهی از مرز شلمچه
نعمتی با اشاره به ممنوعیت خروج اقلام خوراکی از مرز شلمچه تصریح کرد: در راستای تنظیم بازار شهرستان آبادان خروج ماهی، گوشت قرمز و مرغ توسط گردشگران به مقصد عراق ممنوع است.
وی افزود: این ممنوعیت در راستای کنترل روند عرضه و تقاضا و تنظیم بازار برای گردشگران خارجی و به خصوص گردشگران عراقی که بدون روادید به شهرستان آبادان سفر می کنند اعمال می شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان در خاتمه از توزیع گوشت، برنج و مرغ برای کنترل بازار و تامین نیاز هیات های مذهبی در فروشگاه های شهرستان آبادان خبر داد و گفت: این اقلام با قیمت مصوب توزیع می شود.
7104/6068
انتهای پیام

نظر شما