شناسهٔ خبر: 28202734 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون پلیس فتا درگفت گو با ایرنا:

مالباختگان موسسه سکه ثامن مراقب کلاهبرداران باشند

تهران- ایرنا- معاون اجتماعی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) گفت: مالباختگان موسسه سکه ثامن (شرکت تجارت الکترونیکی ثامن) مراقب فریب ثانویه افراد سودجو، فرصت طلب و کلاهبردار باشند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ رامین پاشایی روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: افراد سودجو و فرصت طلب با سوء استفاده از وضعیت پیش آمده در مورد شرکت ثامن با تبلیغات گسترده در سایت ها، کانال ها و شبکه های اجتماعی از مالباختگان خواسته اند تا با دریافت مبالغ به صورت نقدی بر اساس روابط و تعاملات با مدیریت شرکت یاد شده می توانند وجوهات خود را دریافت کنند .
وی افزود: هدف این افراد سودجو، صرفا کلاهبرداری ثانویه از مالباختگان بوده و با توجه به پیگیری پلیس فتا در خصوص این شرکت سرنخ هایی به دست آمده است.
به گزارش ایرنا ، (شرکت تجارت الکترونیکی ثامن) روز گذشته در اطلاعیه‌ای رسما اعلام ورشکستگی کرد ، پس از آن اخباری مبنی تحت تعقیب قضایی قرار گرفتن مدیر سایت منتشر شد ، گفته می شود تمامی حساب های وی مسدود و ممنوع الخروج شده است. متعاقب آن نیز رئیس اتحادیه طلا و جواهر ازپلمب سکه ثامن توسط اداره نظارت بر اماکن خبر داد.
معاون اجتماعی پلیس فتا در ادامه گفت وگو با ایرنا تصریح کرد: مالباختگان می توانند وضعیت خود را از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا پیگیر باشند.
سرهنگ پاشایی از مردم خواست ضمن هوشیاری در تمامی امور تحت هیچ عنوان و شرایطی از پرداخت هرگونه وجوهات به افراد ناشناس، سودجو، فرصت طلب و کلاهبردار خود داری کنند.
اجتمام*1933*1193**1601**

نظر شما