شناسهٔ خبر: 28200813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

هدف دشمنان از جنگ روانی ناکارآمد جلوه دادن نظام است

کرمان - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ناکارآمدن جلوه دادن نظام هستند، گفت: هدف آنها تغییر در رفتار و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامعلی ابوحمزه سه شنبه شب در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان بافت با اشاره به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان قصد دارند با اعمال فشارهای اقتصادی زمینه نارضایتی مردم را فراهم آورند.

وی ایجاد نابسامانی پولی و مالی و اعتصاب اصناف را جمله اهداف مدنظر دشمنان دانست و افزود: پشت این مسائل دشمن و عوامل دشمن در داخل قرار دارند.

سردار ابوحمزه با اشاره به جنگ روانی دشمنان عنوان کرد: دشمن تهاجم گسترده ای در زمینه نکات ارزشی نظام شامل ارزش‌های اسلامی و ملی آغاز کرده است.

وی گفت: دشمنان به دنبال این هستند با بهره‌گیری از جنگ روانی و اقتصادی ذائقه مردم را تغییر داده و آنها از مسائل دینی و اسلامی به سمت فرهنگ غرب سوق دهند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه در خصوص سند ۲۰۳۰ گفت: براساس این سند فرهنگ غرب به کودکان آموزش داده می شود؛ علیرغم اینکه مقام معظم رهبری صریح فرمودند از این کار جلوگیری شود اما باز هم شنیده می‌شود بعضی جاها کار می‌شود و همه در این زمینه مسئول هستیم.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه فشارها علیه نظام از اول انقلاب بوده است، تصریح کرد: در شرایط کنونی با فشار اقتصادی و جنگ روانی به دنبال فشار بر حاکمیت هستند.

وی هدف دشمنان از اعمال این فشارها را تن دادن ایران به مذاکره و رابطه با آمریکا ذکر و تصریح کرد: مقام معظم رهبری صریح فرمودند که جنگی انجام نمی‌شود و مذاکره ممنوع است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: مقام معظم رهبری در جلسه با هیئت دولت فرمودند که هیچ‌کس در هیچ سطحی حق ارتباط با دولت آمریکا را ندارد. این‌ها اهداف و استراتژی دشمن است.

وی اعتراضات خیابانی دی‌ماه ۹۶ را توطئه دشمنان دانست و افزود: هدف دشمن از این کار نافرمانی مدنی توسط مردم علیه نظام است.

سردار ابوحمزه با بیان این مطلب که حرف مردم در زمینه مشکل گرانی و تورم حق است، گفت: اما باید مراقب باشیم چرا که دشمنان برای روی مطالبات به حق مردم موج‌سواری می‌کنند و به این حرکات علیه نظام و با هدف مقابله با نظام و ارزش‌های کشور جهت می‌دهند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ناکارآمدن جلوه دادن دولت، مجلس قوه قضایِیه هستند، بیان کرد: هدف آنها تغییر در رفتار و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار ابوحمزه با طرح این پرسش که در چنین شرایطی چگونه باید عمل کرد، عنوان کرد: اولین و مهم‌ترین اقدام افزایش آگاهی مردم است؛ در این ۴۰ سال دیدیم هرکجا که مردم آگاه شدند دشمن نتوانسته موفق شود. باید در جهت آگاهی هر چه بیشتر مردم و رفع شبهات گام برداریم.

وی اجرای سیاست‌های ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی را راه حل دیگر عنوان و تصریح کرد: قوه قضاییه در یک امتحان و آزمایش بزرگ قرارگرفته است.

سردار ابوحمزه با اشاره به اقدامات دستگاه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی افزود: در این خصوص مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه رئیس قوه قضائیه بر لزوم رعایت قانون و اجرای عدالت تاکید کردند.

وی گفت: بر این اساس به روسای دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور ابلاغ شده است که با مفاسد اقتصادی کشور برخورد قاطع صورت بگیرد. دادگستری می‌تواند دادگاه را علنی برگزار، اسامی را اعلام و حکم را در ملا عام اجرا کند و مردم منتظر اقدامات در این زمینه هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: مسئولان شهرستان بافت در بحث گرانی منتظر استان نباشند و جلسه بگذارند و نظارت بر صنوف داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم باید مطالبه گری کنند و مسئولان باید پاسخگو باشند، افزود: مسئولان بدانند که در جنگ اقتصادی و روانی با کارهای جاری نمی توان اقدامی انجام داد و حتما باید مدیریت جهادی داشته باشیم.

در این آیین از خدمات «اکبر کردی» فرمانده سابق سپاه شهرستان بافت تقدیر و «امان الله بامری» به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان بافت معرفی شد.

نظر شما