شناسهٔ خبر: 28200255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

دفاع از کشور با تکیه بر آموزه های دینی انجام می شود

نیشابور- عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی ایران از مساجد و حسینیه ها شروع شد و دفاع از کشور نیز با تکیه بر آموزه های دینی انجام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد خاتمی صبح چهارشنبه در مراسم تاسوعای حسینی در نیشابور اظهار کرد: هیچ گذشت و نیکوکاری بالاتر از شهادت نیست ، شهادت هم مراتب دارد و بالاترین این مقام در اختیار آنهایی هستند که در خط مقدم به شهادت می رسند.

وی افزود: انقلاب اسلامی از مساجد و حسینیه شروع شد و اگر دین نباشند ما چیزی نداریم و امروز می توانیم با تکیه بر آموزه های دینی از خودمان به راحتی دفاع کنیم.از جهت اقتصادی در سراشیبی سقوط نیستیم ولی دشمنان ما از طریق جنگ نرم در حال توطئه هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در چهل سالگی انقلاب اسلامی دشمنان نمی توانند موفقیت های ملت ایران را ببینند و به امید خدا ما جشن چهل سالگی را بهتر از سال های قبل برگزار خواهیم کرد.ترامپ تصور می کند در مسیر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است که این خیالی بیش نیست.

خاتمی ابراز کرد: در فتنه سال ۸۸ عده ای به سید الشهدا و عزاداران توهین کردند که این اقدام موجب شد  شورشیان نیست و نابود شوند.

وی در واکنش به اظهارات توهین آمیز عضو شورای شهر نیشابور بیان کرد:نباید آدم های حقیر را بزرگ کنیم و در حرکات تان مواظب باشید و دشمن اصلی خود را فراموش نکنید و عامل شورش ها نباشیم.به عزاداران امام حسین توهین شده‌است و از مردم مردم تقاضا دارم که حرکت غیر قانونی نکنند چراکه حرکتی ضد انقلابی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد:دستگاه قضائی و مسئولان امنیتی مردم را به قانون دعوت می کنند و انتظار مردم این است که عبرت آموز رفتار کنید. اگر دلسوز هستند در مجلس حسینی بیایند و بگویند غلط نوشتیم و عذرخواهی کنند. 

خاتمی تصریح کرد:اصلاح طلبانی که در چارچوب قانون رفتار کنند و به خارج از کشور وصل نباشند به نظرم من عاشقان امام حسین (ع) هستند ، به اصلاح طلبان می گویم که صف خود را از کسانی که به سید الشهدا توهین کنند جدا کنید.

وی گفت:برخی ها حرف های دروغ دیگران در نشریات شان نقل می کنند و نقل حرف دروغ حرام بوده و باید این اقدامات انجام نشود.

نظر شما