شناسهٔ خبر: 28199089 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پارک خودرو در داخل استخر توسط راننده ناشی! +فیلم

زنی که در یکی از ایالت های آمریکا در حال آموزش رانندگی بود ناگهان با خودرو به داخل یک استخر پر از آب سقوط کرد.

صاحب‌خبر -

سقوط زن در حال آموزش رانندگی در استخر! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رانندگی یکی از مهارت هایی است که رانندگان با گذراندن یک دوره کوتاه مدت عملی موفق به دریافت لایسنس یا گواهینامه مربوط به آن می شوند. در طی این دوره رانندگان آنچه را که لازم است یک راننده برای یک رانندگی ایمن بداند بصورت عملی فرا می گیرند.

اما به تازگی اتفاقی که برای یک سالخورده آمریکایی در حال آموزش مهارت رانندگی رخ داد خبرساز شد. در این اتفاق جالب که در ایالت مریلند آمریکا رخ داد این زن 60 ساله حین آموزش رانندگی ناگهان به همراه خودرو و مربی اش به داخل یک استخر سقوط کرد. بنا به گزارش شبکه فاکس نیوز آمریکا این زن در حال یادگیری پارک خودرو بود که در اثر خارج شدن خودرو از کنترل او به داخل استخر سقوط کرد.

این زن و مربی اش پیش از رسیدن پرسنل نجات غریق موفق شدند از داخل خودروی سقوط کرده به داخل استخر خارج شوند. در این حادثه به هیچ یک از آنها آسیبی وارد نشد. همچنین در لحظه سقوط خودرو هیچ فردی در داخل استخر در حال شنا نبود. این حادثه در شهر "مونتگومری" ایالت مریلند آمریکا رخ داد. عکسی که توسط سخنگوی آتشنشانی محلی آمریکا در صفحه توئیتر منتشر شده است نشان می دهد این خودرو در حالی که در وسط استخر قرار دارد تقریبا به زیر آب رفته است. "پیت پرینگر، سخنگوی آتش نشانی محلی مونتگومری اشتباه راننده را حین یادگیری پارک خودرو علت این حادثه دانست. پلیس محلی آمریکا تحقیقات در این باره را آغاز کرده است.

انتشار تصاویر و ویدئوی مربوط به این حادثه در صفحه توئیتر با واکنش برخی کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " این راننده به تمرین بیشتری در خصوص این نوع پارک در داخل استخر دارد."

گفتنی است؛ این نخستین باردر آمریکا نیست که افراد حین رانندگی یا تمرین رانندگی از مکان های عجیب سر در می آورند. در ژانویه امسال نیز یک راننده در ایالت کالیفرنیا حین رانندگی در جاده در طبقه دوم یک آپارتمان گرفتار شد.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6670960/8654765?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

سقوط زن در حال آموزش رانندگی در استخر!

نظر شما