شناسهٔ خبر: 28198576 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشخصات Mi 8 Youth شیائومی در TENAA مشخص شد

مشخصات ظاهری گوشی جدید شیائومی، Mi 8 Youth در TENAA فاش شد.

صاحب‌خبر -

مشخصات Mi 8 Youth شیائومی در TENAA مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیائومی در تاریخ 31 می، گوشی جدید خود Mi 8 SE را به صورت رسمی معرفی کرد و همان زمان بود که اعلام کرد در روزهای بعد هم‌خانواده‌های این گوشی را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. اولین هم‌خانواده‌ای که برای این گوشی در نظر گرفته شده است، Mi 8 Youth خواهد بود. مشخصات این گوشی در TENAA فاش شده و معلوم است که چیپست پردازنده و صفحه نمایش Mi 8 SE را خواهد داشت. صفحه نمایش این گوشی 6.26 اینچ و چیپست پردازنده آن Snapdragon 710 خواهد بود.

دیگر مشخصاتی که از Mi 8 Youth در TENAA فاش شده است، حافظه رم و حافظه داخلی آن هستند. حافظه رم این دستگاه 6 گیگابایت خواهد بود و حافظه رام این دستگاه 64 گیگابایت است. این گوشی هوشمند با دو دوربین در پشت خود تولید خواهد شد که سنسور اصلی آن 12 مگاپیکسل قدرت دارد. دوربین دوم هم می‌تواند 2 یا 5 مگاپیکسل قدرت داشته باشد و بستگی به این دارد که شیائومی از دوربین گوشی جدید خود چه انتظاری داشته باشد. دوربین سلفی این گوشی هم سنسوری 24 مگاپیکسلی خواهد داشت که نشان می‌دهد Mi 8 Youth همانگونه که از نامش پیداست برای جوانان تولید شده باشد.

رازی که برای خیلی از علاقمندان به فناوری فاش نشده بود، طراحی ظاهری Mi 8 Youth بود که در TENAA مشخص نشده بود اما به تازگی سایت TENAA تصاویری از این گوشی را بارگذاری کرده است که مشخصات ظاهری آن را هم مشخص می‌کنند. کناره‌های این گوشی به نظر می‌رسد که از فلز ساخته شده باشند. اسلات سیمکارت در این گوشی در کنار سمت چپ گوشی قرار داده شده است که همین مسئله باعث می‌شود، دکمه سوئیچ و ولوم این دستگاه سمت راست آن باشد. پشت این گوشی صاف به نظر می‌رسد و شبیه Mi 8 SE است اما دوربین دوگانه این گوشی به جای عمودی به حالت افقی درآمده است.

متأسفانه، درباره بخش جلوی Mi 8 Youth به سختی می‌توان استنباط کرد که چه ویژگی‌هایی دارد اما اشکالی ندارد اگر تصور کنیم که یک بریدگی باریک در بالای صفحه نمایش آن قرار خواهد داشت که اسپیکر مکالمه و دوربین سلفی را در خود جای داده است. و از آنجا که بسیار کوچک است، نمی‌تواند تکنولوژی تشخیص چهره سه بعدی را در خود جای دهد در نتیجه نباید انتظار وجود داشتن سنسور تشخیص چهره را در Mi 8 Youth داشته باشیم.

مشخصات Mi 8 Youth شیائومی در TENAA مشخص شد

انتهای پیام/

گوشی جدید شیائومی در TENAA دیده شد

نظر شما