شناسهٔ خبر: 28198346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

پرونده ویژه | صنفی‌های دانشجویی

این، یک فراخوان دانشجویی است/ انتقال مشکل از «دانشجو»، پیگیری از «خبرگزاری دانشجو»

از لحظه ثبت‌نام اینترنتی در سامانه دانشگاه تا رزرو خوابگاه و غذای سلف، ما را در جریان مشکلات خود قرار دهید.

صاحب‌خبر -

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تابستان تمام شد و حالا دانشجویان قید خواب‌های تا لنگ ظهر را زده و آماده کلاس و درس و دانشگاه می‌شوند؛ البته هستند کسانی که ترم اولی هستند و حالا بعد از تلاش بسیار با خوشحالی به استقبال مهر می‌روند تا ببینند که این همه زحمت و تلاش را برای کسب چه جایگاهی متحمل شدند.

این روز‌ها همه دانشجویان و نو دانشجویان درگیر ثبت نام اینترنتی و حضوری هستند. دانشجویان سال بالایی که آشناتر به مراحل ثبت نام هستند، امیدوارند مشکلات سامانه،  تعمیرات خوابگاه و کیفیت غذای سلف و... حل شده باشد و نو دانشجویان هم که با خانواده خود به دانشگاه‌ها مراجعه کردند، بی خبر از همه چیز، سردرگم هستند و سعی می‌کنند زودتر با محیط آشنا شوند.
 
از لحظه ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه‌تان، ثبت نام حضوری، رزرو خوابگاه و غذای سلف تا کمی آن طرف تر، روزهای اول مهر و تشکیل کلاس‌ها و عدم تعمیرات کلاس‌ها و خوابگاه، کیفیت غذای سلف دانشگاه و هزار موضوع دیگر دانشگاهتان، با ما باشید. 
 
دوستانتان در خبرگزاری دانشجو را از خود بدانید و مشکلاتتان را به شناسه کاربری @snnUni_Admin در تلگرام، گپ و سروش و همچنین دایرکت صفحه اینستاگرام سرویس دانشگاه با ادرس @snnuni ارسال کنید.

همین‌ پایین در بخش «نظرات» هم می‌توانید ما در جریان مشکلات خود بگذارید. ما هم در گروه دانشگاه‌های کشور به دیده منت گذاشته و پیگیر سوالات و مشکلاتتان می‌شویم.

نظر شما