شناسهٔ خبر: 28198291 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ناپدید شدن فروشنده پورشه دردسرساز شد

نماینده معاون رئيس فروش پورشه با 2.5 میلیون دلار پول خریداران، ناپدید شده است.

صاحب‌خبر -

ناپدید شدن فروشنده پورشه دردسرساز شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پورشه یک شرکت خودروساز آلمانی است که در سال ۱۹۳۱ توسط فردیناند پورشه تأسیس شد. این شرکت عموماً بر طراحی و ساخت خودروهای اسپورت و خودروهای لوکس تمرکز دارد. پورشه ابتدا در زمینه طراحی و توسعه موتورهای اتومبیل، همچنین ارائه خدمات مهندسی و مشاوره، فعالیت خود را آغاز نمود. اما حالا یکی از برترین برندهای خودرو در دنیا است.

فروشنده پورشه پس از ناپدید شدن باید در لیست گم‌شدگان پلیس قرار می‌گرفت اما این اتفاق نیوفتاد زیرا او همراه با 2.5 میلیون دلار پول خریداران پورشه ناپدید شده است.

Champion Porsche بزرگ‌ترین فروشنده پورشه در آمریکای شمالی با یک مشکل رو به رو شده است، نماینده معاون رئيس فروش این شرکت آقای سوکرالی بدون رد پا ناپدید شده است. این شرکت از سوکرالی شکایت کرده است. این فرد به طور اختصاصی مسئول بخش فروش خودروهای 911 GT3 و 911 GT3 RS بود. منحصر به فرد بودن و نادر بودن این خودروهای پورشه، منافع خود را دارد و یکی از آنها در حال تبدیل شدن به بزرگترین کنسول در تاریخ پورشه اتومبیل آمریکای شمالی است. این خبر به سرعت در دنیای خودرو پخش شده است و این برای پورشه خوب نیست. این خبر حتی در سایت‌های طرفداران این برند نیز دیده می‌شود.

سوکرالی یک شرکت جداگانه به نام " Champion Autosport" تاسیس کرده بود و اسناد جعلی را برای جلب اعتماد خریداران خودروهای منحصر به فرد پورشه به کار می‌برد. این مشتریان فکر می‌کردند این اسناد واقعی است. گذشته خوب او و موقعیتش در شرکت Champion Porsche، باعث می‌شد سوکرالی به عنوان یک فروشنده معتبر، شناحته شود. به همین دلیل او خریداران را متقاعد می‌کرد که مقدار زیادی از سپرده ها را به یک حساب بانکی مخفی واریز کنند زیرا این خودروها حساب‌بانکی منحصر به فرد دارند.

این اتفاق نه تنها برای شرکت Champion Porsche گران تمام شده است بلکه کل فروش این خودرو را در آمریکای شمالی مختل کرده است.
باید دید آیا این فرد دستگیر می‌شود یا خیر؟

بیشتر بخوانید: چند ترفند برای بازیابی رمز عبور + آموزش تصویری 

انتهای پیام/

فروشنده پورشه با پول‌های خریداران ناپدید شد

برچسب‌ها:

نظر شما