شناسهٔ خبر: 28197382 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یگان های واکنش سریع ارتش در کرمانشاه رژه می روند

کرمانشاه- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در غرب کشور گفت: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در روز شنبه 31 شهریور نیروهای مسلح مستقر در منطقه در بزرگراه امام خمینی (ره) کرمانشاه به میزبانی ارتش رژه می روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ دوم فرهاد آریانفر عصر سه شنبه در نشستی خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس در ستاد فرماندهی ارتش در غرب کشور، با بیان اینکه در این رژه یگان های نمونه ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی ‌و مرزبانی حضور دارند، افزود: در این رژه نیروهای واکنش سریع و متحرک هجومی با تحولی که در ساختار دفاعی به وجود آورده اند حضور چشمگیر خواهند داشت.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا با بیان اینکه این رژه همزمان در شهرستان های اسلام آباد غرب و قصر شیرین نیز برگزار می شود، گفت: استان هایی که یگان هایشان تحت امر منطقه هستند از جمله همدان، سنندج، ایلام، سقز و مریوان نیز همزمان این رژه را انجام خواهند داد.
امیر آریانفر، تکریم جایگاه سربازان، طرح بصیرت افزایی نیروهای ارتش، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری صبحگاه مشترک در پادگان سروران و عطرافشانی مزار شهدای گمنام را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه عنوان کرد.
وی همچنین از برپایی نمایشگاه در طول هفته دفاع مقدس در کرمانشاه خبر داد و افزود: این نمایشگاه از 31 شهریور آغاز و تا پایان هفته دفاع مقدس دایر است و در حاشیه آن پیشکسوتان و رزمندگانی که در طول جنگ تحمیلی حماسه آفریدند به بیان خاطرات جنگ می پردازند.
استان کرمانشاه 371کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در طول دوران جنگ تحمیلی به صورت مستقیم درگیر این جنگ هشت ساله بود.
این استان در دوران دفاع مقدس 9هزار و 800شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.
7445/3033

نظر شما