شناسهٔ خبر: 28197342 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صف طولانی ساکنان سیل زده کارولینای شمالی برای آب و غذا

با گذشت چند روز از وقوع طوفان فلورنس در کارولینای شمالی آمریکا، صد‌ها نفر از ساکنان شهر ویلمینگتون بی خانمان شده و سرگردان هستند و صدها نفر از آنان برای دریافت آب، غذا و چادر صف کشیدند.

صاحب‌خبر -

صف طولانی ساکنان سیل زده کارولینای شمالی برای آب و غذابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت چند روز از وقوع طوفان فلورنس در ایالت کارولینای شمالی آمریکا، صد‌ها نفر از ساکنان شهر ویلمینگتون بی خانمان شده و سرگردان هستند.

صد‌ها نفر از ساکنان شهر ویلمینگتون (Wilmington) روز سه شنبه ۲۷ شهریور برای دریافت آب، غذا و چادر صف کشیدند؛ مقامات رسمی همچنان تلاش می‌کنند تا راه‌های منتهی به این شهر را که از بزرگترین شهر‌های ایالت ویلمینگتون می‌باشد، باز کنند.

ارتباط شهر ویلمینگتون همچنان با سایر بخش‌های ایالت قطع می‌باشد، تنها یک راه برای رساندن آب و غذا ایجاد شده است.

بالگرد‌ها و کامیون‌های متعلق به ارتش آمریکا مواد غذایی را به این شهر می‌رسانند. همین بالگرد‌ها و کامیون‌ها همچنین صد‌ها نفر از افراد گرفتار در سیل و بالای سقف خانه‌ها و مغازه‌ها را نجات داده اند.

ویلمینگتون حدود ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دارد. برق نیز در این شهر قطع شده است و هنوز مشخص نیست چه زمانی وصل می‌شود.
تعداد تلفات انسانی طوفان فلورنس حداقل به ۳۲ نفر در سه ایالت رسیده است که از این تعداد ۲۵ نفر تنها از ایالت کارولینای شمالی جان خود را از دست داده اند.

درجه شدت این طوفان ۴ بوده که در حال حاضر به شکل باد و باران ملایم‌تر در شمال شرقی ایالت کارولینای شمالی تقلیل یافته است.

بخش‌هایی از نیو همپشایر و ماساچوست نیز تحت تاثیر باد و باران شدید قرار گرفتند.

تونی کِرین یکی از افراد در صف گفت: «طوفان صدمات زیادی به وسایل خانه ما وارد کرد، سقف خانه در چند نقطه سوراخ شد و غذا در یخچال نیز فاسد شده بود.»

مِریبِت سلوکام (Marybeth Slocum) یکی از افسران امداد و نجات از ایالت ویرجینیا گفت: «غذا‌های آماده به مردم تحویل می‌دهیم. این بسته‌ها در ارتش نیز استفاده می‌شوند و در اختیار سربازان قرار می‌گیرند و میزان قابل توجهی کالری دارند که مواد مورد نیاز افراد را تامین می‌کنند و به راحتی به وسیله آب گرم می‌شوند.»

میزان بارش باران در ایالت کارولینای شمالی در چند روز وقوع طوفان فلورانس به حدود ششصد میلی متر رسیده است.

انتهای پیام/

آوارگی مردم طوفان زده کارولینای شمالی آمریکا

نظر شما