شناسهٔ خبر: 28197243 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شرایط مطلوب گناوه برای میزبانی مسابقات ورزش‌های آبی

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: گناوه شرایط مطلوبی برای میزبانی تورنمت‌های بین‌المللی قایقرانی و ورزش‌های آبی را دارد.

صاحب‌خبر -

شرایط مطلوب گناوه برای میزبانی مسابقات ورزش‌های آبیاحمد بهروزیان فرد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: حمایت همه جانبه برای توسعه این رشته ورزشی قهرمان‌پرور امری لازم است.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: با توجه به بررسی متخصصین این حوزه این شهرستان با داشتن فضای استاندارد بیش از چهار هزار متر طول و عرض بیش از ۹۰ متر با مدیریت قوی و جذب اسپانسر توانایی میزبانی مسابقات استانی، کشوری و بین المللی را دارد.

بهروزیان‌فر تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیئت قایقرانی تمام تلاش خود را با توجه به داشتن پتانسیل لازم به کار گیرد و اداره کل نیز با هیات قایقرانی استان آمادگی و همکاری لازم را برای کمک به هیات شهرستان دارند.

رحمان عمادی ریس اداره ورزش و جوانان گناوه افزود: ورزش‌های انفرادی به ویژه آبی در این شهرستان سریعتر به سوی قهرمانی گام برمی دارند.

عمادی تصریح کرد: باید تدبیری اندیشید که جوانان مستعد به سمت این رشته‌ها جذب شوند.

اسعدی رئیس هیئت قایقرانی شهرستان گناوه گفت: با توجه به علاقه ورزشکاران این شهرستان و پتانسیل بالای ورزشکاران در این رشته ما با همکاری مجموعه قایقرانی تمام تلاش خود را برای پیشبرد و توسعه این رشته انجام خواهم داد.

گناوه با داشتن ورزشکاران بنامی در رشته ورزش‌های آبی همچون حسن بحری رکوردار ورزش تنفس در زیر آب و میلاد پیل تن کاپیتان تیم ملی قایقرانی جوانان و امین جمال زاده قهرمان قایقرانی ایران را می‌توان از ورزشکاران بنام در این رشته نام برد.

انتهای پیام/م

گناوه شرایط مطلوب برای میزبانی تورنمت‌های بین‌المللی

نظر شما