شناسهٔ خبر: 28196234 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

ساعت هوشمند شیائومی «Huami Amazfit Verge» معرفی شد

صاحب‌خبر -

ساعت هوشمند شیائومی Huami Amazfit Verge با قیمت ۱۱۵ دلار معرفی شد. امکانات جذابی مثل مقاومت در برابر آب و سنسور ضربان قلب، ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه Xiaomi را به محصولی جذاب تبدیل می‌کنند.

 

شیائومی همواره با عرضه محصولات مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شود. گوشی های رده بالای این شرکت عمدتا مشخصات فنی بالایی دارند، اما با قیمتی پایین به فروش می‌رسند. این شرکت ترجیح می‌دهد که درآمدش را از راه فروش محتوا و سرویس‌های بیشتر به دارندگان موبایل خود داشته باشد. همین موضوع نیز باعث شده است زیربرند شیائومی با نام “Huami” عرضه یک ساعت هوشمند جدید را با قیمت ۱۱۵ دلار در چین آغاز کند.

 

محصول پیش رو به نمایشگر ۱.۳ اینچی آمولد با وضوح ۳۶۰×۳۶۰ مجهز شده است و پوشش گوریلا گلس ۳ از آن در برابر عناصر بیرونی محافظت می‌کند. این ساعت هوشمند از سیستم عامل اختصاصی Huami قدرت می‌گیرد؛ در این صورت خبری از یک عضو جدید برای محصولات مجهز به Wear OS نیست. زیر قاب، پردازنده‌ای دو هسته‌ای در کنار ۲ گیگابایت رم، مسئولیت مدیریت اطلاعات را بر عهده دارد. خریداران همچنین از دستیار صوتی Xiao، حسگر ضربان قلب، NFC برای انجام پرداخت‌های موبایلی از طریق AliPay، جی پی اس و ادغام با محصولات خانگی هوشمند Mija (یکی دیگر از زیرمجموعه‌های شیائومی) برخودار خواهند شد. به لطف استاندارد IP68 نیز دستگاه می‌تواند تا عمق ۵ فوتی (۱.۵ متری) آب، به مدت ۳۰ دقیقه دوام بیاورد.

 

نسل قبلی این اسمارت واچ، Amazfit Bip، در بازار کشور آمریکا نیز به فروش رسید؛ در نتیجه، احتمال عرضه ساعت جدید شیائومی در بازاری سایر کشورها نیز وجود دارد. هم‌اکنون فروش Amazfit Verge در چین آغاز شده است.

 

 

نظر شما