شناسهٔ خبر: 28195160 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پارخو: یوونتوس مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا است؛ کار سختی پیش رو داریم، اما به دنبال پیروزی هستیم

میلاد گودرزی

هافبک والنسیا از رویارویی با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا می‌گوید.

صاحب‌خبر -

طرفداری- دنی پارخو، هافبک والنسیا، به همراه سرمربی این تیم در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدند و درباره دیدار مقابل یوونتوس به صحبت با رسانه ها پرداختند. دنی پارخو درباره رویارویی با یوونتوس گفت:

یوونتوس تیم بسیار فوق العاده ای است و مطمئناً یکی از گزینه های اصلی برای فتح لیگ قهرمانان خواهد بود، آن ها این را طی سال های اخیر نشان داده اند. نمی‌توانم ترتیب خاصی در مقایسه یوونتوس با سایر مدعیان قائل شوم، یوونتوس مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود. ما مقابل تیمی بازی می‌کنیم که در 4 سال اخیر، 2 بار به فینال رسیده است، برای ما به مانند همه بازی های دیگری که در لیگ قهرمانان اروپا داریم، بازی مشکلی است. 

پارخو ادامه داد:

شرایط مثبتی بر تیم حاکم است، ما در بهترین تورنومنت دنیا حاضر هستیم و باید هر سال برای حضور در آن بجنگیم. ما در خانه بازی می‌کنیم و هوادارانمان می‌توانند کمکمان کنند و دغدغه اصلی مان کسب هر سه امتیاز باشد. 

پارخو درباره کریستیانو رونالدو گفت:

ما روی رونالدو تمرکز نکرده ایم. تمرکز اصلی ما روی بازی است. ما قبلا در اسپانیا مقابل او بازی کرده ایم و او حالا با یک تیم ایتالیایی رو در روی ما قرار می‌گیرد. همه می‌دانیم که او فصل قبل آمار و ارقام جالب وقابل توجهی را در لیگ قهرمانان اروپا رقم زد. یوونتوس تیم بزرگی است و با وجود اینکه در چهار سال اخیر دو بار در فینال حضور داشته، حالا یکی از بهترین بازیکنان دنیا را هم در اختیار دارد. روی او تمرکز نمی‌کنیم، هرچند سعی می‌کنیم توانایی های او را محدود کنیم. می‌دانیم که او بازیکن با کیفیتی است. 

نظر شما