شناسهٔ خبر: 28194070 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمرین سرخپوشان زیر نم های باران تابستانی

تیم فوتبال پرسپولیس امروز با نظر برانکو ایووانکویچ به تمرین و ریکاوری پرداخت.

صاحب‌خبر -

تمرین سرخپوشان زیر نم های باران تابستانیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران پس از پیروزی برابر تیم الدحیل قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به تمرین و ریکاوری پرداخت.

بازیکنان طبق تمرین ابتدا به سالن کزنه رفته و از ساعت ۱۷ تمرینی ۲۰ دقیقه ای را آغاز کردند.پس از آن تیم فوتبال پرسپولیس با نظارت برانکو به زمین آمده و به چند دسته از جمله بازیکنان تاثیر گذار و اصلی دیدار قبل ،دروازه بانان و سایر بازیکنان تقسیم شدند و با مربیان خود به تمرین پرداختند.

بازیکنان اصلی دیدار قبل همانند سید جلال حسینی و کمال کامیابی نیا بیشتر زمان تمرین را به ریکاوری پرداختند.همچنین سایر بازیکنان تیم پرسپولیس از ساعت ۱۷:۴۰تمرینی همراه با توپ و پاسکاری های دقیقه و تک ضرب خود را آغاز کردند و با استفاده از ۲ دروازه به تمرین پرداختند.

گلر های تیم پرسپولیس نیز زبر نظر ایگور پانادیچ به تمرین پزداختند و هر کدام از آن ها باید ضربات ایستگاهی این مربی را دفع می گرد و در غیر این صورت باید مجازات ۲۰حرکت شنا را تحمل می گرد.

در دقایق پایانی نیز بازیکنان تیم پرسپولیس با استفاده از نیمه زمین و ۲ دروازه به تمرین همراه با توپ و مرور روش های گلزنی پرداختند.

البته گفتنی است بازیکنان ذخیره تیم پرسپولیس قدری هم زیر نظر مارکو تمرین بدنسازی انجام دادند.

این تمرین با توجه به شادی بازیکنان نسبت به برد الدحیل قطر و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اسیا ۲۰۱۸ حواشی دیگری هم داشت و در این بین بازیکنان اصلی پرسپولیس به تمرین سپک تاکرا و شوخی های متعدد بازیکنان ۲ تیم همانند شوخی علی علیپور و بیرانوند و یا بیرانوند و پانادیچ همراه بود.

یکی از نقاط قابل توجه در تمرین نیز آتش سوزی لاستیک پشت ورزشگاه کاظمی که سبب ایجاد دود غلیظ در ورزشگاه شده بود می توان نام برد.

بیشتر بخوانید: 

هدیه ۲ میلیاردی علی دایی به پرسپولیس

جواد نکونام: خودمان را در برد پرسپولیس سهیم می‌دانیم

منشا: برانکو در بین 2 نیمه به ما انرژی داد/ بهترین بازی ام را برای پرسپولیس انجام می دهم

انتهای پیام/

آماده سازی سرخپوشان پایتخت در ورزشگاه کاظمی 

نظر شما