شناسهٔ خبر: 28193237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جمعیت خیریه قلب های سبز الگویی برای حمایت از کودکان سرطانی

جمعیت خیریه قلب های سبز که به عنوان نخستین موسسه خیریه با اهداف آموزشی و کمک به کودکان مبتلا به سرطان در شهر تبریز فعالیت می کند، همواره بر حمایت همه جانبه از افراد تحت پوشش خود تاکید داشته و دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌  جمعیت خیریه قلب های سبز که به عنوان نخستین موسسه خیریه با اهداف آموزشی و کمک به کودکان مبتلا به سرطان در شهر تبریز فعالیت می کند، همواره بر حمایت همه جانبه از افراد تحت پوشش خود تاکید داشته و دارد.

بنابر این گزارش، مبارزه با بیماری هایی همچون سرطان صرفا با کمک هزینه های درمانی محقق نمی شود و تقویت روحیه این کودکان و خانواده هایشان از اهمیت ویژه برخوردار است. 

جمعیت خیریه قلب های سبز که بیش از یک دهه به عنوان یاور موسسه محک در استان فعالیت داشته و مورد حمایت اقشار مختلف جامعه بوده بخشی از فعالیت های خود را به حمایت های غیر درمانی کودکان مبتلا به سرطان اختصاص داده است.

تجهیز بخش خون به دستگاه رگ یاب و یکپارچه سازی سیستم تصویری در اتاق بیماران،تهیه و توزیع لباس همراه برای اولین بار در کشور، حضورکارگروه نقاشی و توزیع میان وعده غذایی به صورت هفتگی در بخش خون و همچنین تدارک برنامه های آموزشی و تفریحی برای کودکان مبتلا به سرطان از جمله مهمترین این فعالیت ها می باشد.

در همین راستا طی دو هفته گذشته به همت خیرین این جمعیت کودکان مبتلا به سرطان و دانش آموزان مستعد و کم بضاعت توانسته اند روزهای شادی را سپری کنند.

تهیه بیش از 100 بلیط نمایش موزیکال نازبالالار، حضور در شهر بازی مجموعه تفریحی قلعه شادی و همچنین تماشای فیلم عروسکی خاله قورباغه از برنامه های شاد و مفرح تدارک دیده شده برای این کودکان بود.

همچنین با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، برنامه های تقویتی برای دانش آموزانی که در بیمارستان دوره درمانی خود را طی می کنند در نظر گرفته شده است.

خیرینی که تمایل دارند در این مسیر جمعیت خیریه قلب های سبز را همراهی نمایند می توانند با مراجعه به جمعیت و اهدا کمک های نقدی و معنوی خود گامی در جهت بهبود این کودکان عزیز بردارند.

نظر شما