شناسهٔ خبر: 28191775 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

بتسدا نام تجاری Redfall را به ثبت رساند

اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا بتسدا (Bethesda) در حال کار برروی عنوانی جدید است. اخیرا نام تجاری Redfall توسط این شرکت به ثبت رسید.

صاحب‌خبر -
بتسدا نام تجاری Redfall را به ثبت رساند

اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا بتسدا (Bethesda) در حال کار برروی عنوانی جدید است. اخیرا نام تجاری Redfall توسط این شرکت به ثبت رسید.

این نام تجاری چند روز پیش و در تاریخ دوشنبه ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۷ (۱۰ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی) به ثبت رسیده است. از آن‌جایی که این نام تجاری شامل محصولات سرگرمی از جمله بازی‌های رایانه‌ای می‌شود، می‌توان محصول نهایی را حدس زد.

بسیاری از طرفداران بر این باورند که این نام تجاری برای عنوان در دست ساخت The Elder Scrolls VI خواهد بود. حال از آن‌‌جایی که تریلر معرفی بازی به قسمت کوه‌های شمال غربی در بخش ساحلی Tamriel اشاره دارد، این موضوع چندان هم بعید به نظر نمی‌رسد.

با در نظر گرفتن این موضوع، باید گفت که بتسدا معمولا به صورت جداگانه نسبت به ثبت نام‌های تجاری برای عناوین خود اقدام می‌کند. بنابراین می‌توان انتظار داشت که نام کامل نسخه جدید سری محبوب The Elder Scrolls، عنوان The Elder Scrolls VI: Redfall باشد.

با این حال باید تا زمان انتشار جزئیات بیشتر این موضوع را تنها به عنوان یک تئوری پذیرفت. البته ممکن است این نام تجاری نشان‌گر عنوانی جدید باشد که با در نظر گرفتن سابقه بتسدا در ساخت آی‌پی‌های جدید، این موضوع کمی بعید به نظر می‌رسد.

نظر شما