شناسهٔ خبر: 28191285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ارشد نظامی آجا در گلستان عنوان کرد:

اجرای ۱۲۰ برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در گلستان

گرگان - ارشد نظامی آجا در گلستان و فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان از اجرای ۱۲۰ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ ۲ محمد غفاری ظهر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه گلستان به ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس استان اشاره کرد و گفت: مسئولیت برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با ارتش است و در این راستا کمیته‌های تخصصی تشکیل شده اند.

غفاری افزود: برنامه‌های مختلفی در سطح استان پیش‌بینی کردیم و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سعی کردیم سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس را به بهترین شکل گرامی بداریم.

وی از برگزاری رژه باشکوه نیروهای مسلح با عنوان «نمایش قدرت و وحدت نیروهای مسلح» در استان خبر داد و افزود: رژه باصلابت نیروهای مسلح در شهرستان‌های گرگان، آزادشهر و گنبدکاووس برگزار می‌شود.

ارشد نظامی آجا در گلستان با بیان اینکه روز بازگشایی مدارس برنامه گرامیداشت «جوان، تولید علم و فناوری» را داریم، گفت: در روز اول مهر فرماندهان زمان جنگ به عنوان سفیران هفته دفاع مقدس به مدارس اعزام خواهند شد.

غفاری برگزاری صبحگاه مشترک، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای نیروهای مسلح، محفل انس با قرآن، مسابقات دوومیدانی، تیراندازی با سلاح کلت، برپایی ایستگاه صلواتی در نماز جمعه، ویزیت رایگان نمازگزاران، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری یادواره شهدا را از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

با اتحاد و همدلی از تحریم ها عبور می کنیم

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان در ادامه با تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و محرم فرصت خوبی است برای اینکه بیشتر به مجاهدت رزمندگان نیروهای مسلح در طول هشت سال دفاع مقدس پرداخته شود این فرهنگ باید در بین نسل جوان ترویج و تبیین شود.

غفاری با اشاره به حساسیت شرایط کنونی کشور گقت: با توجه به شرایطی که در کشور حکمفرماست مخصوصا بعد از خروج آمریکا از برجام، اتاق فکر آمریکا سه راهبرد را برای مقابله با ایران در نظر گرفتند که تشدید تحریم‌ها، تشکیل ائتلاف جهانی بر علیه ایران و دامن زدن به شکاف‌های داخلی مهمترین آنهاست.

وی با بیان اینکه باید از فرصت‌ها برای تقویت وحدت و همدلی استفاده کنیم، تصریح کرد: با اتحاد و همدلی بهتر می‌توان بر مشکلات فائق شد.

غفاری در پایان گقت: امسال سعی داریم که هفته دفاع مقدس را با اقتدار بیشتر و تلاش مجدانه در سایه همدلی و همنوایی نیروهای مسلح و مردم برگزار کنیم.

نظر شما