شناسهٔ خبر: 28191251 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حمایت اداره‌کل ارشاد استان تهران از طرح‌های فاخر قرآنی «کانون‌های مساجد»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، گفت: دریافت طرح‌های فاخر قرآنی، دینی، فرهنگی و قرآنی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و موسسات قرآنی، و حمایت از این طرح‌ها از جمله برنامه‌های این اداره‌کل در حوزه قرآن و دین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل روابط عمومی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، احد جاودانی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از محل استقرار گروه قرآن و عترت در مجتمع فرهنگی و هنری نور بازدید کرد و با همکاران این حوزه به گفت و گو پرداخت.

 

در این نشست، حجت‌الاسلام شمس؛ رئیس گروه قرآن و عترت، گزارشی از فعالیت‌های این گروه ارائه داد و در ادامه همکاران نیز به بیان مسائل موسسات قرآنی پرداختند.

 

در ادامه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ضمن بازدید از سالن اجتماعات، سالن‌های آموزشی و محوطه این مجتمع از محل استقرار دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران با پرسنل این دبیرخانه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

جاودانی در دیدار با سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مجاری توسعه فرهنگ دینی و قرآنی هستند و انتظار از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران و گروه قرآن و عترت هم‌افزایی و تشکیل اتاق فکر برای تعامل با حوزه‌های علمیه، موسسات قرآنی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و سایر نهادهای دینی و قرآنی از طریق مشارکت، واگذاری برنامه‌های اجرایی و اجرای طرح‌های پژوهشی است.

 

وی افزود: اخذ طرح‌های فاخر قرآنی، دینی، فرهنگی و قرآنی از موسسات قرآنی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و حمایت از این طرح‌ها از جمله برنامه‌های این اداره کل در حوزه قرآن و دین است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، خواهان تشکیل ستادهای نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهر و شهرستان‌های استان تهران شد.

 

 

 

نظر شما