شناسهٔ خبر: 28190317 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بعدازظهر سه شنبه؛

مراسم استقبال از اسکیت بازان آسیایی همدان برگزار شد

همدان- دو اسکیت باز همدانی که موفق به کسب مدال طلای آسیا شدند با استقبال جامعه ورزش وارد همدان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم استقبال از دو اسکیت باز همدانی حمید ابکار و عرفان زنگنه که با درخشش در تیم ملی اینلاین هاکی کشور در مسابقات اینلاین هاکی قهرمانی آسیا به میزبانی شهر ناموان کشور کره همراه تیم ملی کشورمان موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی این رقابت ها شده بودند بعدازظهر سه شنبه برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان در این مراسم با اشاره به این افتخارآفرینی گفت: طی سال های اخیر هیئت اسکیت استان‌همدان در میادین ملی و بین‌المللی درخشش خوبی داشته و افتخارات خوبی برای ورزش استان‌همدان کسب کرده است.

رسول منعم افزود: همچنین با فعال شدن اکثر گرایش‌های رشته اسکیت همدان در هر گرایشی حرف برای گفتن دارد و محدود به چند گرایش نشده و با رشد زیرساخت‌های این رشته ورزشی و اختصاصی شدن سالن اسکیت و نصب کف‌پوش استاندارد شاهد تحولی بزرگ در اسکیت همدان هستیم.

وی همچنین با رشد مدال‌آوری ورزش استان‌همدان بیان کرد: امسال نتایج ورزشکاران همدانی در بازی‌های آسیایی در تاریخ ورزش همدان بی‌سابقه بود که نشان از ظرفیت بالای ورزش استان‌همدان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان عنوان کرد: ورزشکاران همدان در جاکارتا موفق به کسب ۷ مدال رنگارنگ شدند که پیش‌بینی می‌کنیم در بازی‌های پاراآسیایی نیز چند مدال خوش‌رنگ دیگر کسب کنیم.

رئیس هیئت اسکیت استان‌همدان نیز در این مراسم با اشاره مدال آفرینی دو اسکیت باز همدانی بیان کرد: حمید ابکار و عرفان زنگنه از افتخارات اسکیت استان‌همدان در رشته اینلاین هاکی هستند که می‌توانند آینده این رشته را نیز در همدان تضمین کنند.

مهدی مجیدی افزود: باید با توجه بیشتر به این اسکیت بازان و فراهم کردن بستر مناسب به دنبال آن باشیم تا از تجربیات این نفرات در پرورش استعدادها استفاده کنیم.

وی با اشاره به تحول اسکیت استان‌همدان بیان کرد: باید با توجه بیشتر به شهرستان‌ها این رشته ورزشی را روزبه‌روز گسترش بدهیم.

مجیدی عنوان کرد: به‌طور قطع با استفاده از پتانسیل تمام شهرستان‌های استان‌همدان می‌توانیم حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم.

نظر شما