شناسهٔ خبر: 28190213 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

کارگردان سابق God of War هیچ علاقه‌ای به تجربه نسخه‌ی جدید ندارد

چند ماهی از عرضه جدیدترین نسخه از سری God of War می‌گذرد. این عنوان موفق شد توجه عده بسیاری از منتقدان و بازی‌بازان را به خود جلب کند و هر بازی‌باز در صورت دسترسی به این بازی، بدون لحظه‌ای درنگ به تجربه‌ی آن می‌پردازد. با این حال به نظر می‌رسد که دیوید جف (David Jaffe)، کارگردان نسخه اورجینال God of War، هیچ علاقه‌ای به تجربه آن ندارد.

صاحب‌خبر -
کارگردان سابق God of War هیچ علاقه‌ای به تجربه نسخه‌ی جدید ندارد

چند ماهی از عرضه جدیدترین نسخه از سری God of War می‌گذرد. این عنوان موفق شد توجه عده بسیاری از منتقدان و بازی‌بازان را به خود جلب کند و هر بازی‌باز در صورت دسترسی به این بازی، بدون لحظه‌ای درنگ به تجربه‌ی آن می‌پردازد. با این حال به نظر می‌رسد که دیوید جف (David Jaffe)، کارگردان نسخه اورجینال God of War، هیچ علاقه‌ای به تجربه آن ندارد.

همان‌طور که می‌دانید از دیوید جف به عنوان کارگردان نسخه اورجینال God of War و آغاز کننده این سری محبوب یاد می‌شود. او همچنین وظیفه ساخت Twisted Metal را برعهده داشته است. با این حال به نظر می‌رسد که کارگردان سابق God of War به دلیل نداشتن زمان کافی و یا علاقه به نسخه جدید، هنوز هم به تجربه آن نپرداخته است.

اخیرا دیوید جف با انتشار پیامی در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد که هیچ تمایلی به تجربه نسخه جدید و تحسین شده God of War ندارد.

برای رفع ابهام پیش آمده، دیوید جف اعلام کرد که این بدان معنا نیست که او God of War 2018 را دوست ندارد بلکه تجربه نسخه جدید به مانند بیرون رفتن و شام خوردن با فردی است که قبلا عاشق او بوده‌اید اما حالا این فرد نامزد دیگری دارد.

من هنوز نسخه جدید God of War را تجربه نکرده‌ام؛ چراکه هیچ تمایلی به آن ندارم. این بدان معنا نیست که من عاشق آن نیستم بلکه احساس می‌کنم به مانند بیرون رفتن با فردی برای شام خوردن است که دیوانه‌ی او بوده‌اید (حال با او قطع رابطه کرده‌اید با این حال هنوز هم از اعماق وجود او را دوست دارید)، اما حالا او نامزد جدیدی دارد.

شاید در نگاه اول این متن پیام خاصی را منتقل نکند اما با بررسی آن متوجه می‌شویم که احتمالا تنها یک دلیل برای تجربه نکردن نسخه جدید God of War وجود دارد و آن هم این است که او به خاطر اینکه بخشی از این بازی نبوده، دلخور است.

دیوید جف یکی از خالقان سری God of War است و می‌داند که نسخه جدید فوق‌العاده خواهد بود اما چون در روند توسعه آن نقشی نداشته، احتمالا احساس ناراحتی می‌کند. او به عنوان یکی از خالقان این سری، خواهان نقش داشتن در توسعه نسخه‌های جدید است.

بازی God of War 2018 هم‌اکنون به صورت انحصاری در دسترس کنسول پلی‌استیشن ۴ قرار دارد. اگر از علاقه‌مندان به این عنوان هستید می‌توانید نقد و بررسی آن به قلم سعید آقابابایی را از طریق این نشانی در گیمفا مطالعه کنید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار بازی به این قسمت مراجعه کنید.

نظر شما