شناسهٔ خبر: 28189674 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افتتاح طرح های پزشکی در استان یزد+تصویر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت:بخش آنژیوگرافی بیمارستان افشار با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان امروز با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ محمود نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی  یزد گفت: بخش آنژیوگرافی بیمارستان افشار با صرف هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان امروز با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

نوری شادکام افزود: بخش زایمان و LDR بیمارستان افشار شامل چهار اتاق زایمان خصوصی است در این بخش امکان زایمان تک نفره مادر به همراه خانواده خود محیا است همچنین در اتاقی که به عنوان اتاق پس از زایمان نامیده می‌شود آموزش شیردهی و ارائه خدمات برای مادر و نوزاد تا زمان ترخیص فراهم شده است.

افتتاح بخش آنژیوگرافی بیمارستان افشار یزد

وی همچنین از افتتاح بخش ICU و اتاق عمل جراحی قلب افشاربا ۸۰۰ مترمربع زیربنا و هفت تخت خبر داد.

نوری شادکام ادامه داد: مرکز ید درمانی بیمارستان افشار ۱۲۰ متر مربع زیربنا دارد و شامل دواتاق است و در حال حاضر خدمات سرپایی برای بیماران انجام می شود.

افتتاح سی تی اسکن سبحان ،بیمارستان شهید رهنمون

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی  یزد گفت:بخش سی تی اسکن سبحان ،بیمارستان شهید رهنمون، با زیربنای ۱۵۰ متر مربع با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

افتتاح بخش آنژیوگرافی بیمارستان افشار یزد

وی افزود: تمامی سی تی اسکن و سی تی آنژیو‌های گردن، شکم، اندام، ریه و مغز در این مرکز انجام می‌شود.

نوری شادکام  گفت: همچنین سی تی اسکن‌های سه بعدی از صورت و اندام با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در این زمینه با سی تی اسکن ۱۶ اسلایس برای مراجعین انجام می‌شود.

افتتاح بخش بستری طب ایرانی

مجید امتیازی رئیس دانشکده طب ایرانی یزد گفت:بخش بستری طب ایرانی با ۳۶۰ متر زیربنا با حضور وزیر بهداشت  و با حضور مسئولان استانی به بهره برداری رسید.

افتتاح بخش آنژیوگرافی بیمارستان افشار یزد+تصویر

 امتیازی افزود: بخش بستری طب ایرانی تنها بخش بستری طب ایرانی با ۹ تخت، ویژه بستری افراد بزرگسال و سه تخت جهت بستری اطفال با ۳۶۰ متر زیربنا، در بیمارستان شهید رهنمون، تنها مرکز مجهز به آبزن گیاهی به منظور استفاده از ترکیبات دارویی در آب ویژه بیماری‌های پوستی، درد‌های عضلانی و... است.

وی ادامه داد: در این مرکز خدمات فصد، حجامت، زالو و ماساژ در محیطی کاملا استریل و تحت نظر پزشک و کارد پرستاری مجرب با هزینه دولتی به مراجعین ارائه می‌شود.

 آیین آغاز ساخت مرکز همایش‌های بین المللی و کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یزد

  محمد رضا میر جلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت:با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آیین آغاز ساخت مرکز همایش‌های بین المللی و کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی یزد با هشت هزار مترمربع زیربنا و در دوطبقه انجام شد.

افتتاح بخش آنژیوگرافی بیمارستان افشار یزد

میر جلیلی افزود: این مرکز به همت خیر بزرگوار آقای محمد علی موفق در پردیس دانشگاه علوم پزشکی یزد احداث می‌شود.

انتهای پیام/ی

بخش آنژیوگرافی بیمارستان افشاریزد به بهره برداری رسید

نظر شما