شناسهٔ خبر: 28189623 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جنوب نیوز | لینک خبر

باز حادثه دلخراش جاده ای، باز هم تانکر حامل سوخت!

46 کشته و زخمی در آتش تصادف اتوبوس تهران - کرمان

بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی حامل سوخت در محور کاشان - نطنز 19 نفر از هموطنان کشته و 27 نفر زخمی شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش جنوی نیوز؛ اتوبوس تهران - کرمان در کیلومتر 40 آزادراه کاشان به نطنز، ورودی بادرود براثر بی احتیاطی، پس از برخورد با پشت کامیون حامل سوخت، واژگون و در لاین مخالف دچار آتش سوزی شد. 

این اتوبوس مسافربری متعلق به شرکت تعاونی شماره هفت بوده از تهران به کرمان در حال حرکت بوده است و در این منطقه پس از برخورد با تانکر حمل سوخت واژگون شده و در باند مخالف آتش گرفته است.

پیر حسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور اظهار داشت: آتش‌سوزی اتوبوس و تانکر حمل سوخت در کیلومتر ۲۵ جاده کاشان - نطنز اتفاق افتاده است که تاکنون19 کشته و 20 نفر مصدوم شده‌اند.

وی گفت: لازم به ذکر است اتوبوس از تهران عازم کرمان بوده است.

 سرپرست اورژانس کشور در ادامه گفت:  اتوبوس از پشت به تانکر برخورد داشته و سطح آتش سوزی وسیع است؛ جستجو برای یافتن اجساد ادامه دارد.

همچنین امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد: در حادثه تصادف اتوبوس تهران-کرمان با تانکر سوخت در محدوده بادرود در محور کاشان - نطنز قبل از ورودی ابیانه ۴۷ نفر حادثه دیده گزارش شده است. در این حادثه 19 نفر فوت کرده اند. 20 نفر هم مصدوم شده‌اند.

نیروهای فوریت‌های پزشکی(اورژانس)، جمعیت هلال‌احمر، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر شده‌اند و در حال ایمن‌سازی محیط و انتقال آسیب‌دیدگان حادثه به مراکز درمانی هستند.

گفتنی است برخی منابع اسامی مجروحان به شرح ذیل اعلام کرده‌اند:

1- پیمان بادپر 20 ساله

2- پژمان دوری 22 ساله 

3- طاهره پورمحمد حسینی 30 ساله 

4- امیرعباس جمالزاده 6 ساله 

5- مریم رازنهان 40 ساله

6- مسلم محمدی 32 ساله 

7- شمس اله صافی زاده 15 ساله 

8- ابوالفضل جمالی زاده 42 ساله 

9- حمید زارع 22 ساله 

10- محمدعلی سلیمانی 2 ساله 

11- رضا میرکماندار 23 ساله 

12- محمدمهدی نمازیان 16 ساله 

13- محسن حسنی 23 ساله

14- یاسین طاهری 33 ساله 

15- رضا رمضانی 35 ساله 

16- محمدعلی نمازیان 19 ساله 

17- طاها اناری 15 ساله 

18- علی سعیدی 14 ساله 

19- ایمان بهرامی 26 ساله 

20- محمد رضا رییسی‌عزت‌آبادی

21- مجید وهابی

22- حسین مصدق

23- مریم شهریاری‌مزرعه‌شاهی

24-ابوالفضل مطهری‌مقدم

25-مهران میدانی

26-امیرحسین سنجری

27- مجتبی رباط‌نیلی

راننده کامیون جان سالم به در برد/ اتوبوس 45 سرنشین داشت

داریوش کریمی، معاون امداد و نجات هلال احمر جمعیت استان اصفهان امروز اظهار داشت: در پی تصادف یک تانکر با یک دستگاه اتوبوس در کاشان راننده تانکر مصدوم و 45 سرنشین اتوبوس کشته وزخمی شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر جمعیت استان اصفهان افزود: مصدوم ماشین تانکر به صورت سرپایی درمان شد، از میان 45 مصدوم اتوبوس 19 نفر در دم جان خود را از دست داده و طبق گزارش ها دو نفر در بیمارستان جان باخته‌اند، سایر مصدومان سریعا به بیمارستان بادرود و کاشان منتقل شده‌اند.

غفور راستین در رابطه با حادثه تصادف اتوبوس با کامیون حمل سوخت در اتوبان کاشان-اصفهان اظهار کرد: این حادثه به دلیل آتش‌سوزی در صحنه 19 فوتی داشته داشته است.

وی با اشاره به این‌که 5 آمبولانس 115 و هلال احمر بادرود و نطنز و اتوبوس آمبولانس کاشان برای جابجایی مصدومان و امدادرسانی در صحنه حاضر شدند، افزود: از بین مصدومان خانمی 34 ساله و 5 مرد 18 تا 50 سال به بیمارستان شهید بهشتی کاشان و دو خانم 40 و 34 ساله و 19 مرد 6 تا 50 سال به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

آخرین جزئیات حادثه آتش‌سوزی اتوبوس در اصفهان/ علت حادثه تغییر جهت ناگهانی تریلر حامل سوخت

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس‌راه به بیان آخرین جزئیات حادثه تصادف و حریق یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تریلر حامل سوخت در آزادراه نطنز ـ بادرود در استان اصفهان پرداخت و اظهار داشت: یک دستگاه تریلر حامل سوخت  با  یک دستگاه اتوبوس مسافربری که هم‌جهت و همسو با آن در حال حرکت بود، برخورد می‌کند.

رئیس پلیس‌راه تصریح کرد: به دلایل نامشخصی تریلر حامل سوخت تغییر جهت ناگهانی داده و طبق بررسی‌های اولیه از بغل و پهلو به اتوبوس برخورد می‌کند که منجر به انفجار و آتش‌سوزی می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تریلر نیز دچار حریق شده است، گفت: در اثر برخورد و تصادف هم تریلر و هم اتوبوس دچار آتش‌سوزی می‌شوند.

اتوبوس سوخته شده در حادثه تصادف با تریلی حامل سوخت

ترخیص ۱۰ نفر از مصدومان حادثه اتوبوس تهران- کرمان

غفور راستین مدیر حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه در لحظه پیگیر وضعیت حادثه دیدگان تصادف تهران - کرمان است ادامه داد: خوشبختانه تا کنون 10 نفر از این حادثه دیدگان و مصدومین از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: احتمال افزایش آمار جانباختگان حادثه شب گذشته کم است و امید است هر چه سریع تر مصدومان سلامتی خود را به دست آورند.

دو نفر دیگر از مصدومان تصادف در جاده نطنز در بیمارستان جان باختند

معاون امداد و نجات هلال احمر جمعیت استان اصفهان گفت: مصدوم ماشین تانکر به صورت سرپایی درمان شد، از میان 45 مصدوم اتوبوس 19 نفر در دم جان خود را از دست داده و طبق گزارش ها دو نفر در بیمارستان جان باخته‌اند، سایر مصدومان سریعا به بیمارستان بادرود و کاشان منتقل شده‌اند.

جزئیات جدید از تصادف مرگبار کاشان - نطنز / تعداد نهایی سرنشینان اتوبوس کامل نیست

مجتبی خالدی - سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به اعزام و بستری شدن مصدومان در بیمارستانهای سوختگی اصفهان، کاشان و بادرود عنوان کرد: سازمان حمل و نقل تعداد مسافران را 36 نفر عنوان کرده است ولی این اتوبوس در بین راه نیز مسافر سوار کرده است بنابراین آمار نهایی سرنشینان کامل و اطمینان دقیقی به آمار مبدا مسافران نیست.

خالدی با بیان اینکه چهره متوفیان نیز در حال حاضر قابل شناسایی نیست، تصریح کرد: به هر حال طبق اطلاعات و گزارش حادثه تانکر حامل سوخت تا ساعت 8 صبح در حال سوختن بوده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه تصادف این اتوبوس با تانکر حمل سوخت تداعی کننده و تکرار حادثه مرگبار سنندج بود که چند ماه قبل رخ داده بود.

خبر فوت 2 مصدوم در بیمارستان سوانح سوختگی بیمارستان صحت ندارد

مهاجر مدیر روابط عمومی بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان گفت:  خبر فوت 2 مصدوم حادثه تصادف اتوبوس با تانکر سوخت در جاده نطنز که در بیمارستان مصدوم بودند، صحت ندارد.

وی ادامه داد: این 2 مصدوم یک خانم و نوجوانی با 15 تا 20 درصد سوختگی بوده و حال جسمی آنها مساعد است.

تحویل ۱۹ جسد تصادف شب گذشته به پزشکی قانونی/اخذ نمونه DNA از خانواده متوفیان

علی سلیمان‌پور مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان، با اعلام این خبر اظهار کرد: از اجساد ارسال شده به پزشکی قانونی 17 نفر بزرگسال هستند و دو جسد نیز متعلق به دو کودک کمتر از 6 سال است.

وی افزود: بررسی‌های اولیه برای شناسایی و تعیین هویت اجساد در حال انجام است اما با توجه به شدت جراحات و آسیب‌های وارده برای تعیین هویت قطعی نیازمند اخذ نمونه DNA و آزمایشات تخصصی‌تر خواهیم بود./ منبع : مشرق



نظر شما