شناسهٔ خبر: 28189122 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

باشگاه پرسپولیس تعداد محرومان برای دیدار با السد را اعلام کرد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: در بازی مقابل السد تنها دو بازیکن این تیم نمی توانند سرخپوشان را همراهی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، پندار خمارلو درباره وضعیت محرومان پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گفت: : بعد از بازی دوشنبه شب مقابل الدحیل که با نمایش خیره کننده پرسپولیس همراه بود، بسیاری از هواداران در خصوص محرومان تیم سئوال پرسیدند که با بررسی گزارشات کنفدراسیون فوتبال آسیا که پس از پایان هر بازی رسما به باشگاه ارسال می گردد، مشخص شد تنها کمال کامیابی نیا و محمد انصاری دو اخطاره هستند.

وی افزود: بنابراین در بازی دهم مهرماه مقابل السد نمی توانند پرسپولیس را همراهی کنند. کمال در بازی رفت مقابل الجزیره که ۱۷ اردیبهشت برگزار شد اولین کارت زرد خود را گرفت و محمد انصاری نیز در بازی رفت برابر الدحیل نخستین اخطار خود را دریافت کرد که هر دو در دیدار برگشت برابر الدحیل دو اخطاره شدند.

مدیر رسانه ای سرخپوشان در خصوص محرومیت شجاع خلیل زاده هم گفت: شجاع فقط دیروز کارت زرد گرفت و اخطار قبلی او که مربوط به بازی برگشت مقابل السد بود به دلیل اینکه اخطارهای مرحله گروهی پاک شده است، منظور نمی گردد و بدین ترتیب خلیل زاده برای بازی مقابل السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا مشکلی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علاوه بر این دو بازیکن، برانکو ایوانکوویچ نیز که در دقایق پایانی دیدار برگشت برابر الدحیل از کنار زمین اخراج شد، نمی تواند در بازی رفت برابر السد روی نیمکت سرخپوشان بنشیند.

نظر شما