شناسهٔ خبر: 28188754 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع بیش از ۹ هزار بسته آموزشی در بین دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی

خبرگزاری صداوسیما

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۹ هزار بسته آموزشی در بین دانش آموزان نیازمند در طرح «مهر تحصیلی» خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حجت الاسلام آیت عباسیان امروز در مراسم مهر تحصیلی که با حضور جمعی از توزیع بیش از ۹ هزار بسته آموزشی در بین دانش آموزان نیازمند کرمانشاهیمسئولین استان در دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه برگزار شد، از توزیع ۹ هزار و ۵۰۰ بسته کیف، دفتر و لوازم التحریر تحت عنوان مهر تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: همچنین امسال از محل موقوفات استان هشت هزار و ۸۰۰ دست لباس برای دانش آموزان مناطق زلزله زده تهیه شده است.

وی افزود: در طول این ایام ۱۷ هزار و ۳۰۰ دانش آمور از نعمت و برکات وقف مردم استان کرمانشاه بهره‌مند شده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با ابراز گلایه از برخی دوائر دولتی و مردم گفت: متاسفانه یکسری از حقوق موقوفات که در اجاره این دو دسته است پرداخت نمی‌شود که اگر به موقع آن‌ها را پرداخت کنند رقم ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر را می‌توانیم به بیش از ۵۰ هزار نفر برسانیم.

حجت الاسلام عباسیان خاطر نشان کرد: امروز اگر دانش آموز مستعدی اول مهر خیرات و برکات وقف به دستشان نرسد به طور یقین کسانی که متصرف موقوفات هستند نزد خدا باید پاسخگو باشند.
وی یادآور شد: یکی از راه‌های تحقق حل مشکلات جامعه ترویج فرهنگ وقف است چرا که وقف ماندگارترین عملی است که انسان می‌تواند در حیات خود انجام دهد.

نظر شما