شناسهٔ خبر: 28187049 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محرومیت شجاع خلیل زاده در لیگ قهرمانان آسیا تکذیب شد

خبر محرومیت مدافع میانی پرسپولیس از حضور در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا تکذیب شد.

صاحب‌خبر -

به کزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد سه بر یک الدحیل قطر را شکست داده و ضمن از بین بردن رکورد ۹ پیروزی متوالی شاگردان نبیل معلول در این مسابقات، به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یابد.

در این بازی که با گلزنی سید جلال حسینی، حسین البریک (گل به خودی) و گادوین منشا برای پرسپولیس و کریم بودیاف برای الدحیل همراه شد چهار بازیکن سرخ پوشان پایتخت یعنی محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، علی علیپور و شجاع خلیل زاده از روشن ایرماتوف ازبکستانی کارت زرد دریافت کردند تا انصاری و کامیابی نیا دیدار رفت مرحله نیمه نهایی با السد قطر که ۱۰ مهر در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار می‌شود از دست بدهند.

این در حالی است که از شب گذشته بحث‌هایی درباره احتمال محرومیت شجاع خلیل زاده هم از این بازی حساس مطرح شده و حتی سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس در گفتگوی شب گذشته اش با برنامه ۹۰ اعلام کرد مدافع میانی این تیم در بازی با السد محروم است.

برای پیگیری این امر با حامد مومنی، عضو کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال و مسئول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در این کمیته تماس گرفتیم که او اظهار داشت: طبق قانون اگر بازیکنی تنها در مرحله گروهی یک کارت زرد دریافت کرده باشد این کارت به مرحله نیمه نهایی منتقل نمی‌شود، اما در صورتی که او در کنار کارت زرد مرحله گروهی در دیدار یک چهارم نهایی هم کارت بگیرد از حضور در بازی رفت مرحله نیمه نهایی محروم است.

او افزود: چهار بازیکن پرسپولیس شب گذشته مقابل الدحیل کارت زرد گرفتند. محمد انصاری و کمال کامیابی نیا به دلیل دریافت کارت در مراحل حذفی از حضور در بازی رفت مرحله نیمه نهایی محروم هستند، اما شجاع خلیل زاده تنها یک کارت زرد از مرحله گروهی داشت که آن کارت پاک شد و اکنون خلیل زاده و علیپور تک اخطاره هستند. در صورتی که آن‌ها در بازی‌های رفت و برگشت با السد کارت زرد بگیرند از حضور در دیدار رفت فینال محروم می‌شوند، اما اگر آن‌ها در مرحله نیمه نهایی اخطار نگیرند، کارت زردشان برای مرحله فینال لیگ قهرمانان پاک می‌شود.

بیشتر بخوانید: ریکاوری پرسپولیسی‌ها در ورزشگاه کاظمی

تجویز پروفسور برای بیماری پرسپولیس جواب داد/منشا کلیدی برای تمام قفل های میلیون دلاری

باقری: خوشحالم که پرسپولیسی‌ها شاد شدند

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس

نظر شما