شناسهٔ خبر: 28186559 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه خراسان‌شمالی: حمایت سپاه از نخبگان؛ حل مشکلات اقتصادی نیازمند «روحیه انقلابی» است

R7719/P41362/S6,55/CT11

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: سپاه برای حمایت کامل از نخبگان و صنایع برنامه ویژه‌ای دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سردار سید حسن مرتضوی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس به بیان مولفه‌های ماندگاری دفاع مقدس در بین اذهان عمومی مردم دنیا پرداخت و اظهار داشت: عمل به وظیفه و مقابله با هرگونه سلطه ظالمان و مستکبران در دوران دفاع مقدس باعث شده تا روحیه مقابله با استکبار جهانی در همه جغرافیای جهان اسلام گسترش پیدا کند. دفاع مقدس ما تنها مقابله با صدام نبود بلکه جنگی جهانی به معنای واقعی کلمه بود.

وی استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس را عامل موثری در راستای پیشرفت و تعالی شرایط کنونی کشور دانست و افزود: امروز در سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی توانستیم با بازخوانی رموز دفاع مقدس و عملیاتی کردن آنها در طول چهل سال انقلاب اسلامی به پیشرفت و سربلندی دست پیداکنیم. امیدواریم بتوانیم شرایط را طوری فراهم کنیم که به سلامتی از این پیچ مشکلات عبور کنیم.

سردار مرتضوی با بیان اینکه قدرت موشکی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران باعث شده تا دشمن قدرت مقابله مستقیم با ایران نداشته باشد تصریح کرد: شلوغی‌های منطقه و وجود گروه‌های مختلف تروریستی در اطراف ما به سبب ضربه زدن غیر مستقیم به کشور است. 

فرمانده سپاه خراسان شمالی در خصوص شرایط و مشکلات فعلی کشور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به واسطه جهاد، مقاومت، مبارزه و ایستادگی از حرکت خود باز نخواهد ماند و از مشکلات فعلی کشور عبور خواهد کرد.

سردار مرتضوی با ابراز اینکه کشور تمام مولفه‌های یک اقتصاد پویا اعم از نیروی کارآمد، نقدینگی، مواد اولیه، علم و تکنولوژی را دارد خاطرنشان کرد: تنها مشکل شرایط کنونی کشور نبود مدیران جهادی و انقلابی در پستهای مختلف مدیریتی کشور است. مردم انتظار دارند تا مدیران با روحیه انقلابی و با استفاده از ظرفیت‌های موجود، مشکلات کشور را مرتفع کنند. مبارزه دائمی و مستمر باعث احیای این روحیه در بین مسئولان خواهد شد.

فرمانده سپاه استان تصریح کرد: امروز در شرایطی هستیم که باید با تبیین دقیق و واقع بینانه از اوضاع کشور در مقابل هجمه وسیع دشمن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بایستیم.

وی در پاسخ به خبرنگار تسنیم در خصوص حمایت‌های سپاه از صنعت در استان گفت: معاونت علمی و پژوهشی سپاه با جذب و به کارگیری نخبگان استان، اختراعات و تولیدات بسیاری را در سال‌های اخیر داشته است و توانسته کمک‌های فراوانی را در حوزه کشاورزی، دامداری، باغداری با دستگاه‌های متولی داشته باشد.

انتهای پیام/ ز

نظر شما