شناسهٔ خبر: 28186150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین سپاه صاحب الامر استان قزوین:

رسانه های گروهی قزوین دستاوردهای دفاع مقدس را منعکس کنند

قزوین- جانشین سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: رسانه های گروهی در هفته دفاع مقدس باید دستاوردهای رزمندگان و شهدا را بخوبی منعکس کرده و نسل جوان را با ارزشها اشنا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس برزگر جانشبن سپاه صاحب الامر استان به مناسبت هفته دفاع مقدس روز سه شنبه در جمع خبرنگاران مهمترین برنامه های سپاه در این ایام را تشریح کرد.

سرهنگ برزگر اظهارداشت: هفته دفاع مقدس با ماه محرم و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی همزمان شده است و باید همه این مناسبتها مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: طولانی ترین جنگ بعد از ویتنام متعلق به دفاع مقدس است و زمانی جنگ به کشور تحمیل شد که درگیر مشکلاتی چون حوادث کردستان، درگیری های قومیت، ترور شخصیت ها بودیم اما به لطف الهی از همه آنها سربلند خارج شدیم.

جانشین سپاه صاحب الامر استان قزوین یادآورشد: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی موجب شد دشمن به وحشت افتاده و کینه ورزی کند زیرا هرگز اسلامیت و استقلال و امنیت ما را تحمل نکردند و با نقشه های پلید خود درصدد آسیب زدن برآمدند.

وی گفت: نامردی منافقین با ترور ۱۷ هزار نفر از فرزندان کشور، شهادت نخست وزیر و رئیس جمهور هر کدام می توانست یک کشور را ساقط کند اما به لطف الهی و هدایت امام و وحدت و انسجام و ایستادگی مردم از بحرانها عبور کردیم و امروز هم با همین وحدت و ایستادگی قادریم از مشکلات عبور کنیم.

سرهنگ برزگر اظهارداشت: تبعیت نیروهای مسلح و مردم از رهبری و ولایت مداری و شجاعت رزمندگان و خون شهدا موجب پیروزی در جنگ شد و امروز همه وظیفه داریم از این ارزشها دفاع کنیم.

جانشین سپاه صاحب الامر استان قزوین اظهارداشت: در هفته دفاع مقدس رسالت داریم  فرهنگ عاشورایی و مقاومت را ترویج کنیم و روزهایی را که مردم در بدترین شرایط بیش از ۱۵۰۰ کامیون کمک های خود را عازم جبهه ها کردند تا رزمندگان با روحیه بجنگند را یادآوری کنند.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس همه باهم بودیم و همه فکر پشتیبانی از جنگ بودند و امروز هم باید کنار همدیگر و با تبعیت از رهبری و ولایت در مسیر صیانت از آرمانها گام برداریم.

تدارک ۳۰۰ برنامه توسط سپاه استان قزوین

برزگر بیان کرد: ۳۰۰ برنامه توسط سپاه استان تدارک دیده شده که شامل برنامه های بصیرتی، ورزشی، فرهنگی، خاطره گویی و انس با قران و سخنرانی است که ۶۰ برنامه آن شاخص است.

وی اظهارداشت: رسانه ها باید شرایط دوران جنگ را بگویند و در خصوص کنگره شهدا هم اطلاع رسانی کنند.

برزگر یاداورشد: رژه نیروهای مسلح، نمایش صنایع دفاعی، تجلیل از سربازان، تجلیل از امور پژوهشی، نمایش اقتصاد مقاومتی، تجلیل ازشهدا، گلباران مزار شهدا، سرکشی به خانواده شهدا و مدافعان حرم، حضور در نمازجمعه و تجلیل از بانوان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

سرهنگ برزگر گفت: باید جوانان با ارزشهای دفاع مقدس آشنا شوند و تلاش رزمندگان منعکس شده و نقش همه ملت برجسته شود.

تجمع ۲۰ هزار نفری بسیجیان در قزوین

جانشین سپاه صاحب الامر استان قزوین اظهارداشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس تجمع بزرگ ۲۰ هزار نفری بسیجیان در استان برگزار خواهد شد و در تهران هم تجمع ۱۰۰ هرار نفری برگزار خواهد شد.

سرهنگ محمد حسن رضازاده معاون نیروی انتظامی استان هم برنامه های هفته دفاع مقدس در این نیرو را تشریح کرد.

نظر شما