شناسهٔ خبر: 28185182 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

برد برابر السد قطر دور از دسترس نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم با غیرت خود توانستند از سد الدحیل قطر عبور کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد این تیم برابر الدحیل قطر و صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس در نیمه اول بازی با الدحیل استرس زیادی داشت و بازیکنان سردرگم بودند اما بعد از دریافت گل و در نیمه دوم به خود باوری رسیدند و با غیرت خود توانستند 3 گل به حریف قطری خود بزنند و به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

او درباره اینکه در بازی بعد با السد قطر چند بازیکن اصلی پرسپولیس حضور ندارد، گفت: به هر حال کامیابی نیا و انصاری را برای بازی بعدی با السد قطر در اختیارنداریم و پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه است و دست برانکو در این بازی خالی است. تیم السد قطر نفراتش بهتر از تیم الدحیل قطر است وکیفیت فنی بالایی دارد و پرسپولیس بازی سختی برابر این تیم قطری دارد اما پیروزی در این بازی دور از دسترس نیست و با همت و غیرت ایرانی می توانیم از سد السد قطر بگذریم.

برانکو باید دست از احتیاط بردارد

عربشاهی درباره راهکار پرسپولیس برای مقابله با تیم السد قطر گفت: برانکو باید دست از احتیاط بردارد و تیمش با 2 مهاجم بازی کند، منشا در بازی با الدحیل قطر خیلی مسائل را ثابت کرد و او به همراه علیپور به خط دفاع الدحیل فشار آوردند و ضربه محکمی به حریف قطری وارد کردند. اگر پرسپولیس با تک مهاجم بازی کند دفاع های وسط حریف راحت بازی می کنند و سرخپوشان به نتیجه دلخواه خود نمی رسند.

سید جلال حسینی تا چند سال دیگر می تواند بازی کند

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه سید جلال حسینی خود را به کی روش ثابت کرد، گفت: کی روش نظر شخصی خود را داده است و هیچ وقت هم بیان نکرد که فوتبال سید جلال تمام شده است. بازیکنان بالای 33 سال هنوز هم فوتبال بازی می کنند و سید جلال حسینی هم یک بازیکن با تجربه است که شعور فوتبالی بالایی دارد و چند سال دیگر هم می تواند به پرسپولیس کمک کند.

بازیکنان پرسپولیس باید بر اعصاب خود مسلط باشند

عربشاهی بیان کرد: بازیکنان پرسپولیس برابر الدحیل قطر عصبی بازی می کردند و باید بر اعصاب خود مسلط باشند. همچنین نوراللهی بازی همیشگی خود را انجام نداد و در ارسال پاس هایش اشتباه می کرد، این بازیکن باید فرم بدنی اش را حفظ کند و از لحاظ روحی و روانی آماده بازی رفت برابر السد قطر شود. کامیابی نیا هم با قدرت بدنی اش توپ را می گرفت اما اعتراض های زیادی به داور بازی می کرد و شانس آورد از بازی اخراج نشد.

او درباره عملکرد سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: هر 2 تیم در این رقابتها خوب عمل کردند و استقلال هم در قطر خوب بازی کرد و اگر روزبه چشمی بی احتیاطی نمی کرد آبی پوشان پایتخت می توانستند برنده این دیدار شوند.

ترکاشوند فقط عکس گرفتن با بازیکنان پرسپولیس را بلد بود

عربشاهی بیان کرد: مدیران سابق پرسپولیس فقط عشق به مصاحبه داشتند و بازیکنانی را خریداری کردند که اکنون روی نیمکت سرخپوشان نشستند. آنها ضربه زیادی به پرسپولیس زدند و باعث شدند که این تیم از پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود و در نهایت نتواند بازیکن به خدمت بگیرد. ترکاشوند فقط عکس گرفتن با بازیکنان را بلد بود و کار خاصی برای سرخپوشان انجام نداد. مسئولان وزارت ورزش نباید مدیران غیر فوتبالی برای باشگاه ها انتخاب کنند که در نهایت بدهی های زیادی در فوتبال انباشته شود.

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: از مدیریت باشگاه تشکر می کنم که با بضاعت کم توانست تیم را اداره کند و به طور حتم تیم پرسپولیس با همت و غیرت ایرانی می تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

 

نظر شما