شناسهٔ خبر: 28184651 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش کمک‌های حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در استان ادبیل

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در پنج ماهه نخست سال‌ جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  افزود: هزار و 900 یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از کمک‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیرنقدی حامیان طرح اکرام ایتام بهره‌ مند هستند.

وی بیان کرد: بیش از هفت ‌هزار حامی همواره در مناسبت‌های مختلف به یاری فرزندان معنوی خود می‌شتابند تا آینده‌ای روشن را برای آنها رقم بزنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در پنج ماهه گذشته سال جاری حامیان طرح اکرام ایتام در استان اردبیل بیش از 15 میلیارد و 220 میلیارد ریال به صورت نقدی به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده‌اند، اظهار داشت: بخش مهمی از کمک‌های نقدی حامیان در قالب جشن عاطفه‌ها و به منظور تهیه کیف، لوازم تحریر و پوشاک برای ایتام نیازمند اختصاص یافته است.

توحیدی با اشاره به اینکه طرح محسنین نیز با هدف دستگیری از فرزندان خانوار تحت حمایت که دارای سرپرست از کار افتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود، افزود: در استان اردبیل پنج هزار خیر حمایت از 2 هزار و 658 فرزند مشمول طرح محسنین را برعهده گرفتند تا آنها نیز در کنار سایر همنوعان خود بتوانند به مقاطع بالاتر علمی دست یابند.

وی ادامه داد: امسال حامیان این طرح در مجموع بیش از 10 میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود در استان اردبیل کمک کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در پنج ماهه نخست سال‌ جاری در این استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/ع

طرح اکرام ایتام و محسنین در اردبیل


نظر شما