شناسهٔ خبر: 28183713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونق گردشگری سلامت در اردبیل با جدیت دنبال می شود

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: رونق گردشگری سلامت و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی در این استان با جدیت دنبال می شود.

صاحب‌خبر -

نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در دیدار با امام جمعه اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: یکی از توانمندی های حوزه گردشگری استان اردبیل، گردشگری سلامت است.

وی اضافه کرد: رونق این حوزه نیازمند جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی است و به همین منظور از ایده های جدید سرمایه گذاری به صورت ویژه حمایت می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: در راستای رونق گردشگری سلامت پروژه هایی وارد فاز عملیاتی شده که از آن جمله مجتمع های آبدرمانی است.

فلاحی با اشاره به اعلام آمادگی سرمایه گذار خلخالی جهت بازسازی مجتمع آبگرم گیوی اضافه کرد: قرار است مجتمع مدرن برابر آخرین متدها در محل فعلی استخر آبگرم گیوی احداث شود.

وی در خصوص سایر پروژه های سرمایه گذار بخش خصوصی افزود: همچنین سرمایه گذار در خصوص احداث پیست اسکی آلوارس اندبیل  و بازار بزرگ در اردبیل به همراه جاذبه های تفریحی در مجاورت آن نیز اعلام آمادگی کرده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به نظارت این مجموعه بر فرایند اجرای طرح های سرمایه گذاری و کاهش زمان فرایند صدور موافقت اصولی گفت: انتظار می رود سایر دستگاه ها نیز در رونق گردشگری سلامت استان مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ح

ایده های جدید سرمایه گذاری به صورت ویژه حمایت می شود

برچسب‌ها:

نظر شما