شناسهٔ خبر: 28183666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران؛

عرضه نارنگی پیش‌رس در بازار میوه مازندران آغاز شد/قیمت موز به 8 هزار تومان رسید

امیرحسین فخرآوران با اشاره به اینکه عرضه نارنگی پیش‌رس در بازار میوه مازندران آغاز شده است، گفت:قیمت موز در بازار به 8 هزار تومان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران با تأکید بر اینکه مشکلی در عرضه میوه در بازار وجود ندارد، خاطرنشان کرد: قیمت موز که در هفته‌های اخیر به ۱۵ هزار تومان نیز رسیده بود، در حال حاضر به ۸ هزار تومان رسید.

 فخرآوران به عرضه نارنگی ۳ هزار تومانی در بازار میوه مازندران اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود میوه‌های سردرختی در بازار، تقاضا برای مصرف پایین است که پیش‌بینی می‌کنیم تقاضا برای مصرف میوه در ماه آینده افزایش یابد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران بیان کرد: قیمت امروز پیاز یک‌هزار و ۵۰۰، سیب‌زمینی ۲ هزار و ۵۰۰، سیب قرمز و سفید ۵ تا ۱۰ هزار، شلیل و هلو انجیری ۷ تا ۸ هزار، خیار ۲ هزار، گوجه ۴ هزار، هندوانه یک‌هزار، موز ۸ هزار، خربزه ۲ هزار، گلابی کرج ۱۶ هزار، گلابی مشهد ۱۲ هزار، کاهو ۲ هزار و ۵۰۰، کدو و بادمجان یک‌هزار و ۲۰۰، انگور ۶ هزار، نارنگی ۳ هزار تومان است.

وی با تسلیت به‌مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین(ع) افزود: میدان میوه و تره‌بار روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل است.

فخرآوران یادآور شد: از هفته آینده میدان میوه‌ و تره‌بار در روزهای جمعه با توجه به فصل برداشت مرکبات دائر خواهد بود.

نظر شما