شناسهٔ خبر: 28183656 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ضرورت رعایت ضوابط زیست محیطی توسط واحدهای تولیدی استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی استان ملزم به رعایت ضوابط و اصول زیست محیطی هستند و در صورت بی توجهی به این موضوع برخوردهای لازم و قانونی با آنها انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی نظری شیخ‌احمد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌ها در راستای جذب سرمایه‌گذاران به این مناطق بوده که در کنار تامین آب، برق، گاز و راه برای این مناطق ایجاد 222 هکتار فضای سبز و پنج تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در این شهرک‌ها انجام شده است.

وی توسعه فضای سبز، احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب و انجام مطالعات زیست محیطی را از مهمترین برنامه‌ها و رسالت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برشمرد و افزود: در همین راستا تلاش می‌کنیم تا اقدامات و فعالیت‌های خود را توسعه و گسترش داده و زمینه‌ساز رونق هر چه بیشتر در این مناطق شویم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به فعالیت واحد اچ.اس.ای شرکت شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: این واحد برای شناسایی کانون‌های پرخطر فعال بوده و در کار آن برنامه‌های جامع ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی نیز اجرا می‌شود.

نظری شیخ‌احمد از انجام ممیزی تعداد 82 واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شماره یک اردبیل و تهیه شناسنامه و توصیه نامه برای این شرکت با مشارکت جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: از جمله برنامه‌هایی که در این شهرک‌ها دنبال می‌شود جلوگیری از خطرات و خسارات احتمالی و انجام اقدامات پیشگیرانه است.

وی با بیان اینکه رعایت اصول زیست محیطی از مهمترین برنامه‌هاست، تصریح کرد: این امر در فعالیت واحدهای تولیدی باید مورد توجه بوده و این واحدها ملزم به رعایت ضوابط و اصول زیست محیطی هستند و در صورت بی توجهی به این موضوع برخوردهای لازم و قانونی با آنها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ع

تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اردبیل

 

نظر شما