شناسهٔ خبر: 28183472 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهرداری کرج به عزاداران حسینی خدمات ارائه می کند

کرج-ایرنا- معاون خدمات شهری شهرداری کرج اعلام کرد که خدمات لازم به عزاداران حسینی در ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ارائه می شود.

صاحب‌خبر -

حسن مدیرروستا روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: به منظور ارایه خدمات مطلوب به عزاداران، یکهزار و 800 نیروی خدماتی برای ایام تاسوعا و عاشورا حسینی (ع) در حالت آماده باش قرار دارند.
این مسئول با اشاره به اینکه سازمان های آتش نشانی، مدیریت پسماند، فضای سبز شهری شهرداری کرج نیز برای این ایام در آماده باش هستند، عنوان کرد: معاونت خدمات شهر نیز با تمام نیروهای خدماتی مستقر در مناطق 10 گانه شهرداری کرج آماده خدمت رسانی به عزاداران حسینی خواهد بود.
وی همچنین به حجم بالای تولید زباله به سبب توزیع نذورات در کلانشهر کرج اشاره کرد و گفت: جمع آوری زباله های حاصل از توزیع نذورات بر عهده عوامل سازمان مدیریت پسماند است و این سازمان نیز آمادگی پاکسازی شهر را در ایام تاسوعا و عاشورا دارد.
مدیرروستا بیان داشت: به دلیل جلوگیری از خسارت ناشی از حوادث آتش سوزی در محل های پخت غذای نذری، نیروهای سازمان آتش نشانی در تمام سطح شهر استقرار می یابند.
این مسئول در پایان از شهروندان خواست تا در صورت بروز مشکل با سامانه 137 شهرداری کرج تماس گرفته تا مجموعه مدیریت شهری برای رفع این مشکل اقدام کند.
حدود 2 هزارو 500 هیات مذهبی در کلانشهر کرج فعالیت دارند.
7410/ 6155

نظر شما