شناسهٔ خبر: 28183140 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

فضای مجازی، فرصت مناسبی را برای نشر ارزش های دفاع مقدس فراهم می کند

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، اکرم فداکار، در حاشیه نشست هماهنگی برنامه های بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس، با گرامیداشت ایام عزای حسینی (ع)، بر توجه ویژه به بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جهت تولید و انتشار محتوای فاخر در حوزه دفاع مقدس تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد افزود: بر اساس آمار، همراه با توسعه زیرساخت های ارتباطی و فناوری اطلاعات در کشور، میزان حضور و فعالیت مردم در فضای مجازی نیز رشد قابل توجهی داشته که فرصت مناسبی را برای نشر ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی، مقاومت، جهاد و شهادت فراهم می کند.

وی با اشاره به نامگذاری روزهای هفته دفاع مقدس در سال جاری، توجه به کلیدواژه هایی همچون جوانان، دفاع ملی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و ... را یادآور شد و بر نقش جوانان و نخبگان در پویایی در فناوری، پیشبرد اهداف علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور تاکید کرد و نقش مردم و مسئولان را در توجه به اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی حایز اهمیت دانست.

فداکار با بیان مأموریت ها و وظایف بخش ICT در استان و کشور گفت: توسعه کسب و کار، اشتغال و اقتصاد ICT، جزو اهداف و سیاستهای مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

عضو شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، انتقال ارزش های دفاع مقدس و چهار دهه مقاومت و پایداری نظام اسلامی را نیاز امروز جامعه، و دارای اهمیت و اولویت دانست و گفت: در این مسیر و برای برگزاری باشکوه تر مراسم بزرگداشت، تمام سعی خود را خواهیم کرد.

نماینده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان، با یادآوری اینکه در سال جاری و همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر، با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، طرح ملی سبک زندگی جهادی با نام عقیله اجرا شد، گفت: در این طرح، تلاش شد تا با بهره گیری از تجربیات هشت سال دفاع مقدس، نوع سبک مدیریت جهادی در جامعه ترویج یابد و بعنوان الگوی مطلوب در دیدگاه و باورهای اصیل و شیوه زندگی مردم تاثیرگذار باشد.

گفتنی است نشست هماهنگی برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس 1397، با حضور استاندار یزد، اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و برخی مدیران استانی، در روز دوشنبه، 26 شهریور در سالن کوثر استانداری برگزار شد.

نظر شما